«І в цій ситуації Києву доводиться постійно дотувати також комунальний транспорт та утримувати ціни на проїзд у ньому в кілька разів нижче їх собівартості. Нагадаю, тільки цього року дотація на міський транспорт становить 4,5 млрд. грн. З міського бюджету. Тобто, ми поставлені перед вибором – або збільшувати цифри в платіжках за комуналку, або підвищувати плату за проїзд. Бо увесь бюджет столиці ми не можемо пустити тільки на дотації. За які кошти тоді втілювати проекти, ремонтувати дороги, мости, будувати садки та школи? Оновлювати той же громадський транспорт? Разом із тим, я розумію наскільки чутливим є питання вартості проїзду для киян. І зазначу, що винесене воно поки тільки на обговорення. Це – проект. А не ухвалене рішення! Як менеджер, я говорю про складну економічну ситуацію, в якій опинилося місто – через енергетичну кризу та постійні борги центральної влади перед містом. Але як у мера Києва у мене позиція наступна і чітка: питання перегляду тарифів на проїзд до кінця опалювального сезону розглядатися не буде», – заявив Віталій Кличко.