Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГБудівництвоКиїв шукає гроші для будівництва метро на Троєщину
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


     



    https://www.iec-expo.com.ua/kt-2021.html



 

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

УК Як заповнити декларацію для призначення субсидії?

УК  Як заповнити заяву про призначення субсидії?

 



 

 



 

Київ шукає гроші для будівництва метро на Троєщину

У Києві почали пошук кредитних коштів для будівництва метрополітену на Троєщину. Орієнтовна вартість першої черги будівництва – 120 млн. євро, що близько 16% річного бюджету Києва.

Столична влада розпочала пошук кредитних коштів на будівництво лінії метрополітену до житлового масиву Троєщина. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив депутат Київської міської ради Олександр Вовченко.

«Наразі пріоритетним завданням є початок будівництва метро на Троєщину – для цього потрібно з’єднати Подільсько-Вигурівську лінію метрополітену (станція метро «Тараса Шевченка») з житловим масивом Райдужний. Орієнтовна вартість першої черги будівництва – 120 млн. євро або 16% річного бюджету Києва. Очевидно, що самотужки столиці реалізувати такий проект не вдасться, тому необхідно прийняти рішення щодо пошуку дешевих та довгих кредитів під державні гарантії», - написав чиновник.

Крім цього, вже розроблено план прокладання першої дільниці гілки метро довжиною 19 км:

І черга – від станції «Подільська» (з пересадкою на станцію «Тараса Шевченка») до станції «Райдужна»;

ІІ черга – від станції «Подільська» до станції «Глибочицька»;

ІІІ черга – від станції «Райдужна» до станції «Вулиця Милославська»;

ІV черга – від станції «Глибочицька» до станції «Вокзальна»;

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше,  у Києві визначилися, як прокладатимуть лінію метро на Троєщину. Міська влада вибрала дешевший варіант, реалізація якого займе 4 роки.

 
Коментарі (0)