Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїБлагоустрійСтоличні підземні переходи - жертви неефективних інвестицій
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 




 


 

Столичні підземні переходи - жертви неефективних інвестицій

Передача підземних переходів столиці на утримання інвесторам виявилася мало ефективною, - об'єкти продовжуть знаходитись у вкрай незадовільному стані. Експерти запевняють, що причиною цього можуть бути корупційні схеми між владою та інвесторами.

Мешканці столиці скаржаться на неналежний стан підземних переходів міста. Заяви у комунальну службу допомоги, за їхніми словами, ситуації не міняють. Люди й надалі змушені ризикувати власною безпекою, адже дірки на сходах деяких переходів стають все більшими, інформує «Радіо Свобода».
 
Для прикладу в аварійному стані знаходиться підземний перехід на перетині вулиці Братиславської та Лісового проспекту. Сходи розвалюються під ногами. А дірки у них такі великі, що ходити тут небезпечно для життя, скаржаться перехожі.
 
Один із мешканців прилеглих будинків звернувся до служби допомоги киянам «Call-центр» та повідомив про аварійний стан переходу. Але минув тиждень, а сходи й надалі потребують негайного ремонту.
 
Натомість у комунальній корпорації «Київавтодор» запевняють, що підземних переходів, які потребують негайного ремонту, у міста немає. А контроль над інвесторами, яким комунальні об’єкти передані на утримання, вони здійснюють постійно.
 
«У нас в аварійному стані немає підземних пішохідних переходів. Є такі, що потребують косметичного поточного ремонту, і саме цим зараз займаються інвестори. Ми звертаємо на це увагу, адже в угоді прописано: якщо інвестори не будуть утримувати, прибирати і регламентовано проводити там поточний ремонт, то договір з ними буде розірвано», – повідомляє прес-секретар «Київавтодору» Анатолій Галиновський.
 
За даними Департаменту економіки та інвестицій Київської міськдержадміністрації, у 2012 році усі підземні переходи міста на конкурсній основі були передані на утримання інвесторам, з правом вести у переходах торгівлю. Натомість інвестори зобов’язались прибирати та ремонтувати ці комунальні об’єкти. За даними «Київавтодору», на утриманні в інвесторів перебуває 233 пішохідні підземні переходи міста.
 
Директор ТОВ «Торгова рада» Сергій Вакуленко, у якого на утриманні і перебуває підземний перехід на вулиці Братиславській, стверджує, що в його районі немає аварійних переходів. Інвестор запевняє: при будь-якому зверненні від комунальних служб місце, на яке надійшла скарга, ремонтують першочергово.
 
Директор аналітично-дослідницького центру «Інститут міста» Олександр Сергієнко пояснює проблему тим, що сама система залучення інвесторів до утримання підземних переходів є хибною та містить великі корупційні ризики.
 
«Всі ці інвестиційні конкурси зроблені для відводу очей. Розумієте, не може бути так, що всього 5 інвесторів знайшлося, які взяли всі підземні переходи. Мабуть, охочих було набагато більше, але через непрозорі умови конкурсу більшість учасників відсіваються, от і маємо: влада каже, що все в порядку, інвестор каже, що все в порядку, а все з точністю до навпаки», – пояснює експерт.

 
Коментарі (0)