Рус Укр
ГлавнаяКиевские будниТранспортУ Києві запустили чат-бот для оформлення поїздок у соціальному таксі
Опросы все опросы
ЧТО ПРЕПЯТСТВУЕТ ВАМ ВОВМРЕМЯ ПЛАТИТЬ ПО СЧЕТАМ ЗА УСЛУГИ ЖКХ?
Слишком высокие тарифы
Регулярное повышение квартирной платы
Низкое качество услуг или их полное отсутствие
Не соблюдение исполнителями сроков по вывозу мусора
Бездействие ЖЭКа
Ничего, я всегда вовремя плачу
Я не считаю нужным платить за коммунальные услуги

 







 

У Києві запустили чат-бот для оформлення поїздок у соціальному таксі

Соціальне таксі працює в Києві вже близько 3 років. Щомісяця кількість осіб, яких перевозить надавач послуг, збільшується.
У Києві запустили чат-бот у тестовому режимі для оформлення поїздок у соціальному таксі. Про це повідомила пресслужба КМДА.
 
«Соціальне таксі працює в Києві вже близько 3 років. Щомісяця кількість осіб, яких перевозить надавач послуг, збільшується. Зокрема, кількість тих, хто потребує перевезення, збільшилася до 300 людей. Уже випущено на маршрути 12 спеціалізованих автомобілів. Постійно працюємо над оптимізацією роботи інклюзивного таксі та дбаємо про комфорт пасажирів. Для зручності оформлення поїздок запускаємо чат-бот у тестовому режимі, де можна буде оперативно створити та скасувати поїздку, залишити відгук, отримати відповіді на найпоширеніші питання», – говориться в повідомленні.
 
Скористатися послугою інклюзивного таксі та отримати додаткову інформацію можна через чат-бот у Telegram за посиланням: https://t.me/kyivsocialtaxi_bot.
 

Нагадаємо, соціальне таксі – це спеціально облаштований транспорт, призначений для перевезень людей з інвалідністю. Він обладнаний усіма необхідними засобами для безпеки та комфорту під час поїздок до об’єктів соціального значення (центри реабілітації, лікарні, заклади освіти тощо). 

 
Комментарии (0)