Рус Укр
ГлавнаяКиевские будниТранспортУ київській підземці нагадали правила поведінки на платформах станцій
Новости ЖКХ
05 июля 2024 г.
04 июля 2024 г.
03 июля 2024 г.
02 июля 2024 г.
01 июля 2024 г.
28 июня 2024 г.
26 июня 2024 г.
Опросы все опросы
ЧТО ПРЕПЯТСТВУЕТ ВАМ ВОВМРЕМЯ ПЛАТИТЬ ПО СЧЕТАМ ЗА УСЛУГИ ЖКХ?
Слишком высокие тарифы
Регулярное повышение квартирной платы
Низкое качество услуг или их полное отсутствие
Не соблюдение исполнителями сроков по вывозу мусора
Бездействие ЖЭКа
Ничего, я всегда вовремя плачу
Я не считаю нужным платить за коммунальные услуги

 







 

У київській підземці нагадали правила поведінки на платформах станцій

Через збільшення випадків потрапляння пасажирів на колії підземки комунальне підприємство «Київський метрополітен» нагадує правила поведінки на платформах станцій
Через збільшення випадків потрапляння пасажирів на колії підземки комунальне підприємство «Київський метрополітен» нагадує правила поведінки на платформах станцій.
 
Найперше і найголовніше – не заступати за обмежувальну лінію та не стояти на краю платформи. Крім того, необхідно рівномірно розміщуватись на платформі та не створювати скупчення. У випадку падіння особистих речей на колію потрібно звернутися до чергового персоналу станції, а не діставати їх самостійно.
 
У разі падіння пасажира на колії необхідно негайно повідомити чергового працівника станції. Фахівці метрополітену оперативно знімуть напругу з контактної рейки та допоможуть пасажиру піднятися на платформу.
 
При падінні на колії, під час відсутності поїзда, необхідно встати і рухатися в напрямку слідування поїзда, не назустріч. Орієнтиром слугуватиме табло відліку часу, розміщене на кожній платформі над кабіною машиніста.
 
У жодному разі не можна самостійно вибиратися, оскільки контактна рейка перебуває під напругою та може вразити як пасажира, так й іншу людину, яка надає допомогу.
 
Якщо пасажир впав на колії та втратив свідомість, необхідно терміново повідомити будь-якого працівника станції або подати сигнал машиністу поїзда, що прибуває. Для цього треба здійснити кілька кругових рухів рукою. У руці рекомендують тримати шарф чи інший елемент одягу для кращого сприйняття сигналу. Для машиніста електропоїзда це означатиме необхідність застосування екстреного гальмування.
 
У Київському метрополітені відпрацьований злагоджений алгоритм дій з іншими службами міста для надання допомоги постраждалому пасажиру.
 

Водночас кожен подібний випадок впливає на емоційний стан працівників підземки, зокрема машиністів, чергових по станції та інших. Комунальне підприємство закликає дотримуватися правил користування підземкою, аби уникати подібних випадків. 

 
Комментарии (0)