Рус Укр
ГоловнаКиївські будніТранспортСтоличний метрополітен розірвав договір на будівництво метро на Виноградар
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столичний метрополітен розірвав договір на будівництво метро на Виноградар

КП "Київський метрополітен" припинило співпрацю з компанією "Київметробуд" за проєктом розширення Сирецько-Печерської лінії у напрямку житлового масиву Виноградар.
Комунальне підприємство "Київський метрополітен" припинило співпрацю з компанією "Київметробуд" за проєктом розширення Сирецько-Печерської лінії у напрямку житлового масиву Виноградар. Причиною стало недотримання термінів будівництва.
 
Про це вказано на сторінці тендеру в системі Prozorro, пише "Україна Комунальна".
 
Договір між "Київським метрополітеном" та "Київметробудом" був підписаний 20 листопада 2018 року і мав завершитися 24 січня 2024 року. За цей час замовник уже перерахував підряднику 4 млрд гривень. У разі закінчення всіх судових процесів частину авансу потрібно повернути на бюджетний рахунок метрополітену.
 
Влітку поточного року директор метрополітену Брагінський заявляв, що будівництво станцій "Мостицька" та "Варшавська" на зеленій лінії буде завершено до кінця 2024 року. Проте нещодавно в інтернеті з'явилися фотографії, які демонструють припинення робіт на цих ділянках.
 
Технічне та економічне обґрунтування будівництва ділянки Сирецько-Печерської лінії від станції "Сирець" до Виноградаря включало плани створення чотирьох нових станцій та електродепо "Виноградар" протягом дев'яти років.
 
Ця секція зеленої лінії була задумана як поверхнева, починаючи на глибині близько 40 метрів на "Сирці" та поступово піднімаючись до поверхні до станції "Мостицька", розташованої на перетині вулиць Межової, Білицької та Північно-Сирецькій.
 

Наступна станція, "Проспект Правди", планувалася біля перехрестя проспекту Правди та Межової. 

 
Коментарі (0)