Рус Укр
ГлавнаяНовости ЖКХТарифы ЖКХКиянам вже доступні електронні рахунки для оплати комуналки
Опросы все опросы
ЧТО ПРЕПЯТСТВУЕТ ВАМ ВОВМРЕМЯ ПЛАТИТЬ ПО СЧЕТАМ ЗА УСЛУГИ ЖКХ?
Слишком высокие тарифы
Регулярное повышение квартирной платы
Низкое качество услуг или их полное отсутствие
Не соблюдение исполнителями сроков по вывозу мусора
Бездействие ЖЭКа
Ничего, я всегда вовремя плачу
Я не считаю нужным платить за коммунальные услуги

 







 

Киянам вже доступні електронні рахунки для оплати комуналки

В особистому кабінеті споживача оновилися рахунки для оплати житлово-комунальних послуг, спожитих у березні 2024 року.
В особистому кабінеті споживача оновилися рахунки для оплати житлово-комунальних послуг, спожитих у березні 2024 року.
 
Швидко та безпечно оплатити послуги можна через особистий кабінет споживача або індивідуальний QR-код, надрукований на кожному паперовому рахунку-повідомленні. Оплатити комунальні послуги без комісії можна за допомогою «Картки киянина», про це повідомляє комунальний концерн «Центр комунального сервісу».
 
Для оплати через особистий кабінет споживача потрібно:
  • зайти в особистий кабінет споживача;
  • перейти до розділу «Мої об’єкти» та натиснути кнопку «Сплатити».
Якщо споживач не зареєстрований і не має особистого кабінету, потрібно:
  • створити обліковий запис в особистому кабінеті, додавши прізвище, ім’я та електронну адресу;
  • додати об’єкт (квартиру або кілька – для допомоги при оплаті родичам), використовуючи ключ авторизації з паперового рахунку-повідомлення;
  • вибрати зручний спосіб оплати та розрахуватись.
Для оплати через QR-код потрібно:
  • зісканувати код з паперового рахунку-повідомлення;
  • ввести номер телефону та електронну адресу;
  • натиснути «Сплатити».
Квитанція про оплату після онлайн-розрахунку надходить на електронну пошту та зберігається в особистому кабінеті.
 
Також на сайті ЦКС споживач завжди може дистанційно замовити дублікат рахунку-повідомлення і в разі необхідності роздрукувати.
 
Оплатити спожиті житлово-комунальні послуги також можна за допомогою різних спеціальних платіжних платформ, зокрема мобільних застосунків фінансових установ і банків, а також через банківські каси та термінали.
 

У разі виникнення додаткових питань та необхідності більш детальної консультації споживачі можуть скористатися дистанційними каналами комунікації або звернутись до одного із сервісних центрів. Інформація про них розміщена за посиланням https://cks.com.ua/to_consumers/our-services.  

 
Комментарии (0)