Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортЄврофанів возитимуть по столиці за спеціальною схемою
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Єврофанів возитимуть по столиці за спеціальною схемою

Відпрацьовано схему транспортування вболівальників з аеропорту «Бориспіль» до Києва під час практичних тестувань.

Комунальні служби міста провели тестування операційного плану підготовки до перевезень уболівальників від Міжнародного аеропорту «Бориспіль» до центральної частини Києва під час ЄВРО-2012.

У тестуванні взяли участь близько 1 тис. студентів навчальних закладів столиці, фахівці аеропорту «Бориспіль», профільних головних управлінь міста та комунальних підприємств.

Під час проведення тестування було здійснено перевірку працездатності шляхів доступу вболівальників до станцій метрополітену «Кловська» і «Бориспільська» та у зворотному напрямку. Перевірили також пропускну здатність вказаних станцій, роботу волонтерів на них.

Крім того, транспортні служби відпрацювали подачу автобусів для посадки-висадки вболівальників на ст. метро «Бориспільська» і в аеропорту «Бориспіль». Були протестовані схеми відстою автобусів, а також схеми руху автобусів до аеропорту «Бориспіль» та у зворотному напрямку з відпрацюванням заїзду в буферну зону.

Не залишилися поза увагою столичних фахівців та спеціалістів аеропорту також схеми проходження вболівальників на прибуття та відправлення у «Борисполі», пропускної здатності аеровокзалу, готовності аеропорту до масових скупчень пасажирів тощо.

 

Ольга Туча

 
Коментарі (0)