Рус Укр
ГоловнаПублікаціїТарифи ЖКГКиянам нагадали, як дистанційно актуалізувати інформацію про повірений квартирний лічильник
Новини ЖКГ
16 Вересня 2024 p.
13 Вересня 2024 p.
12 Вересня 2024 p.
11 Вересня 2024 p.
10 Вересня 2024 p.
09 Вересня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Киянам нагадали, як дистанційно актуалізувати інформацію про повірений квартирний лічильник

Після повірки квартирних лічильників води та тепла їх потрібно опломбувати та поставити на абонентський облік. Тобто актуалізувати інформацію в облікових базах виконавців послуг
Після повірки квартирних лічильників води та тепла їх потрібно опломбувати та поставити на абонентський облік. Тобто актуалізувати інформацію в облікових базах виконавців послуг, про це інформує комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС), пише "Україна Комунальна".
 
Міжповірочний інтервал (термін роботи приладу обліку до наступної повірки) становить 4 роки від дати виробництва лічильника (вказаної в технічному паспорті приладу обліку) або дати останньої повірки (зазначеної у свідоцтві про повірку).
 
Якщо прилад обліку проходить повірку, споживач отримує свідоцтво про повірку, якщо ж не проходить – довідку про непридатність, і лічильник доведеться замінити на новий. 
 
Перевірити інформацію про свій лічильник і термін його повірки можна за номером Сall-центру: 044-247-40-40.
 
Замовити повірку приладу обліку споживач може самостійно, вибравши  компанію, що виконує такі роботи та має відповідну ліцензію. 
 
Подати заявку на опломбування можна за телефоном 044-247-40-40 або сайті ЦКС у розділі «Дистанційне обслуговування».
 
Щоб актуалізувати інформацію повіреного чи нового лічильника, достатньо надіслати до ЦКС фото чи сканкопії документів, зазначивши адресу проживання. Для цього потрібно надіслати:
  • свідоцтво про повірку;
  • протокол повірки/акт виконаних робіт із повірки лічильника (якщо повірка здійснювалась на місці без демонтажу лічильника) або акти демонтажу та монтажу лічильника й акти опломбування і розпломбування (якщо повірка здійснювалася з демонтажем);
  • фото лічильників станом на дату звернення.
При виявленні невідповідності номерів лічильників в облікових базах для актуалізації інформації необхідно надіслати через Facebook, Skype або Telegram сканкопії:
  • акт монтажу/опломбування первинного встановлення;
  • акт контрольного зняття показань за будь-який період використання квартирного лічильника;
  • фото лічильників із показаннями на поточну дату.
Для коректних нарахувань за спожиті послуги гарячого і холодного водопостачання потрібно передавати показання приладів обліку щомісяця, з 5-го числа і до кінця місяця. Це дозволяє сплачувати лише за фактично спожиті об’єми. Способи передавання показань – за посиланням.
 
Коментарі (0)