Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїФінансування ЖКГКияни поступово переходять на сплату комунальних послуг онлайн
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Кияни поступово переходять на сплату комунальних послуг онлайн

Вже 600 тисяч киян, або половина споживачів комунальних послуг у столиці, перейшли на оплату рахунків онлайн, повністю відмовившись від візитів до відділень банку

Вже 600 тисяч киян, або половина споживачів комунальних послуг у столиці, перейшли на оплату рахунків онлайн, повністю відмовившись від візитів до відділень банку.

Про це «повідомляє прес-служба Київської міської держаної адміністрації.

«Центр комунального сервісу» працює із 2016 року за принципом «єдиного вікна» як єдина абонентська служба для виконавців комунальних послуг і є унікальною в Україні мережею, яка налічує 46 консультаційних центрів», – заявив генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу» Андрій Щербина.

У січні 2017 року до Центру комунального сервісу звернулося майже 17 тисяч споживачів, а у травні 2019 року – понад 230 тисяч споживачів.

Які послуги пропонує споживачам Центр комунального сервісу:

вирішення питань нарахувань,

проведення перерахунків,

укладання договорів,

передача показань лічильників тощо.

Також на сайті ЦКС впроваджені нові функції:

попередній запис до сервісних центрів,

можливість дистанційного обслуговування споживачів.

Зареєстровані користувачі особистого кабінету на сайті ЦКС мають можливість

отримувати рахунки-повідомлення на електронну пошту,

мають доступ до історії нарахувань,

можуть подати показання лічильників та здійснювати сплату за спожиті комунальні послуги,

власники «картки киянина» сплачують без комісії.

На сайті ЦКС у розділі «Споживачам» дистанційно можна замовити послуги:

розпломбування, опломбування квартирних лічильників води та опалення,

контрольне зняття показань,

дублікат рахунку-повідомлення,

акт взаєморозрахунків за спожиті послуги,

замовити довідку про стан заборгованості,

внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі,

заповнити форму для укладання договору про надання розстрочки по сплаті заборгованості тощо.

 

 
Коментарі (2)
Коля Пухов
01 Липня 2019 p. 20:43
Влітку гарячої води переважно немає, а у інший час - у кранах окріп , причому під потужним тиском. Тобто , керманичі створюють населенню або великі незручності через відсутність гарячої води , або велику небезпеку (враховуючи можливий прорив труби з окропом).------------------------------------- А чому б не зробити просто теплу воду, але цілий рік , без перерв? Це, доречі, і для держави було б вигідно, адже і за теплу воду можна брати майже таку плату, як за гарячу. Це все-таки було би краще, ніж те , що є зараз.
Коля Пухов
01 Липня 2019 p. 20:52
А то кидаються із крайності в крайність, замість того, щоб вибрати золоту середину.