Вже 600 тисяч киян, або половина споживачів комунальних послуг у столиці, перейшли на оплату рахунків онлайн, повністю відмовившись від візитів до відділень банку.
Про це «повідомляє прес-служба Київської міської держаної адміністрації.
«Центр комунального сервісу» працює із 2016 року за принципом «єдиного вікна» як єдина абонентська служба для виконавців комунальних послуг і є унікальною в Україні мережею, яка налічує 46 консультаційних центрів», – заявив генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу» Андрій Щербина.
У січні 2017 року до Центру комунального сервісу звернулося майже 17 тисяч споживачів, а у травні 2019 року – понад 230 тисяч споживачів.
Які послуги пропонує споживачам Центр комунального сервісу:
вирішення питань нарахувань,
проведення перерахунків,
укладання договорів,
передача показань лічильників тощо.
Також на сайті ЦКС впроваджені нові функції:
попередній запис до сервісних центрів,
можливість дистанційного обслуговування споживачів.
Зареєстровані користувачі особистого кабінету на сайті ЦКС мають можливість
отримувати рахунки-повідомлення на електронну пошту,
мають доступ до історії нарахувань,
можуть подати показання лічильників та здійснювати сплату за спожиті комунальні послуги,
власники «картки киянина» сплачують без комісії.
На сайті ЦКС у розділі «Споживачам» дистанційно можна замовити послуги:
розпломбування, опломбування квартирних лічильників води та опалення,
контрольне зняття показань,
дублікат рахунку-повідомлення,
акт взаєморозрахунків за спожиті послуги,
замовити довідку про стан заборгованості,
внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі,
заповнити форму для укладання договору про надання розстрочки по сплаті заборгованості тощо.