Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїТранспортКиївський метрополітен проводить експеременти з пільговиками
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Київський метрополітен проводить експеременти з пільговиками

У Київському метрополітені запроваджено експериментальну систему контролю проходу пільгових категорій пасажирів. Це нововведення значно поліпшить перевірку документів, які пред’являються пасажирами для підтвердження свого права на безоплатний проїзд.

На контрольних пунктах станцій «Сирець» та «Дніпро» встановлено нову систему телеконтролю проходу пасажирів пільгових категорій «Пільговик-1». Ця система призначена для удосконалення діючого контролю за проходом пасажирів через ручні пропускні пункти, - інформує «Україну Комунальну» прес-служба «Київського метрополітену».

Запровадження поліпшить перевірку документів, які пред’являються пасажирами для підтвердження свого права на безоплатний проїзд, та дозволить унеможливити спроби пасажирів пройти на станції за чужими пільговими посвідченнями.

Окрім цього, автоматизований контроль пропуску пільговиків убезпечить контролерів Київського метрополітену від хуліганських дій сторонніх осіб, адже, на жаль, такі випадки непоодинокі.

Система «Пільговик-1» перебуватиме у дослідній експлуатації. Фахівці уважно спостерігатимуть за її функціонуванням та, при необхідності, удосконалюватимуть принцип роботи, корегуватимуть технічні параметри.

Для інформування пасажирів на кабіні контролера та на самому пристрої розміщені детальні інструкції з користування нововведеною системою.

Катерина Ляшевська

 
Коментарі (0)