Рус Укр
ГоловнаГоловнеНовини ЖКГКиївський метрополітен буде розвиватися коштом іноземних інвестицій
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Київський метрополітен буде розвиватися коштом іноземних інвестицій

Київ розвиватиме метрополітен, однак, у жодному разі, не за рахунок пасажирів

Кияни отримають більш сучасне, швидкісне та комфортне метро, у тому числі, за рахунок іноземних інвестицій Але це жодним чином не позначиться на вартості проїзду. Про це заявив голова КМДА Олександр Попов під час зустрічі з працівниками столичної підземки. За його словами міськдержадміністрація має твердий намір зберегти існуючу ціну на користування послугами метро за будь-яких обставин.

«Ми запроваджуємо якісно нову, сучасну європейську систему громадського транспорту. Головна мета – створення максимального комфорту та зручності для пасажирів. Метрополітен – ключовий вид транспорту у цій системі. На розвитку метрополітену, будівництві нових станцій та ліній буде зосереджено основну увагу влади міста. Київ розвиватиме метрополітен, однак, у жодному разі, не за рахунок пасажирів», – сказав Олександр Попов.

Голова КМДА також відзначив, що сьогодні столиця реалізує програму з оновлення пересувного складу метрополітену. За 1 – 1,5 роки його буде оновлено наполовину. Причому до цього проекту будуть максимально залучені саме київські  підприємства.

«Цього року ми реалізуємо масштабну програму з розвитку і модернізації метрополітену. Це стосується не лише будівництва станцій, але й оновлення парку. Вже найближчим часом ми розпочнемо втілювати досить амбітний проект, який дозволить залучити понад мільярд інвестицій на оновлення рухомого складу підземки. У результаті, ми отримаємо найсучасніші, комфортні вагони. А це особливо важливо, зважаючи, що міська влада дуже серйозно налаштована на подальше будівництво нових станцій. Ми взяли зобов’язання щороку здавати в середньому 2 станції метро, і поки що нам це вдається» – наголосив очільник міськадміністрації.

Нині метрополітен є найпопулярнішим видом транспорту у столиці. 55,7% усіх пасажироперевезень Києва в минулому році здійснено саме потягами підземки. Загалом його послугами протягом 2011 скористалися 519,04 мільйонів пасажирів.
Нагадаємо протягом 2012 року місто планує запустити в роботу ще дві станції Куренівсько-Червоноармійської лінії: Іподром та Теремки, а також розпочати роботи з будівництва четвертої гілки у напрямку житлового масиву Троєщина.

Ольга Туча

 
Коментарі (0)