Рус Укр
ГоловнаКиївські будніОпалювальний сезон 2023-2024"Київтеплоенерго" виявило майже 100 фактів безоблікового споживання тепла та гарячої води
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

"Київтеплоенерго" виявило майже 100 фактів безоблікового споживання тепла та гарячої води

За минулий опалювальний сезон КП "Київтеплоенерго" виявило майже 100 фактів безоблікового та бездоговірного споживання тепла і гарячої води на суму 5 млн грн.
За минулий опалювальний сезон КП "Київтеплоенерго" виявило майже 100 фактів безоблікового та бездоговірного споживання тепла і гарячої води на суму 5 млн грн. Про це повідомила пресслужба підприємства.
 
"В опалювальному сезоні 2020/2021 "Київтеплоенерго" виявило майже 100 фактів безоблікового та бездоговірного споживання тепла і гарячої води. 80% порушників — юридичні особи. Це салони краси, перукарні, заклади громадського харчування, компанії, що надають послуги, заклади роздрібної торгівлі. Несанкціоновано спожито теплової енергії на суму понад 5 млн грн. У будинках з виявленими порушеннями для мешканців, які через зловживання інших споживачів сплачували більшу вартість, провели перерахунок у бік зменшення", - йдеться у повідомленні.
 
Найбільш показові випадки зафіксували на вулиці Новопольовій та Михайлівській. У першому випадку власники приміщення самовільно, без договірних відносин, організували опалення прибудови площею 358,5 м2. За рішенням комісії для мешканців будинку зроблено перерахунок на майже 105 тис. грн. Ці кошти стягнуті з порушника, а для подальшого опалення приміщення укладено договір з Київтеплоенерго. На вулиці Михайлівській під час обстеження приміщення, де розташована адвокатська фірма, виявили невідповідність опалювальної площі більше ніж у два рази. Власник самовільно користувався мансардним приміщенням (раніше горище). В результаті опалювальна площа зросла до 301,5 м2, а кошти сплачувались за обігрів 142,6 м2. Власнику приміщення донарахували понад 72 тис. грн, а усім іншим мешканцям зробили перерахунок у бік зменшення.
 

"Київтеплоенерго" забезпечує теплом близько 10 тис. столичних багатоповерхівок. У випадку системних дисбалансів споживання теплової енергії проводяться обстеження для виявлення неправомірного споживання тепла. Перевірку проводить спеціальна комісія. До її складу входять представники "Київтеплоенерго", керуючої компанії (організації, що обслуговує будинок), у разі потреби — райдержадміністрації, а також мешканці будинку. Комісія колегіально проводить обстеження, фіксує порушення та застосовує санкції. Порушник має відшкодувати збитки за незаконно спожиті обсяги тепла та укласти договір на споживання теплової енергії. Мешканці отримують перерахунок, а платіжка за тепло надалі, як правило, зменшується. 

 
Коментарі (3)
Коля Пухов
06 Липня 2021 p. 00:50
Плата за воду для квартир без лічильників має нараховуватись згідно норм споживання, а не за так званим будинковим лічильником.-------------------------------------Щодо холодної води ("АК Київводоканал") , то від кожного багатоквартирного будинку виходять на вулицю 2-3 загальнодоступні точки розбору холодної води. Влітку вода з них ллється майже безперервно: кожен бажаючий може відкрити кран, під"єднати шланг і полити тротуари та газони. У спекотні дні поливають переважно ввечері.--------------------------------------------- Потім ця витрачена на полив вода розподіляється на споживачів, квартири яких без індивідуальних лічильників води. Це очевидна несправедливість. Чому усІ цІ поливання - виливання води на вулицю не за рахунок УСІХ мешканців будинку?
Коля Пухов
06 Липня 2021 p. 00:54
Взагалі, усі побічні витрати води ( а вони завжди є, і не тільки влітку) треба розподіляти на УСІ квартири будинку; а не так як зараз - лише на квартири без лічильників.
Коля Пухов
06 Липня 2021 p. 00:56
А хто повинен встановлювати лічильники води у квартирах?-------------------------Вимірювання кількості проданого кожному покупцеві товару ( а компослуга - це товар) покладається на продавця, а не на покупця. Тобто, лічильники води у квартирах має встановлювати надавач компослуги, а не споживач.