Рус Укр
ГоловнаПублікаціїТранспортКМДА розвінчує міфи про троєщинське метро
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

КМДА розвінчує міфи про троєщинське метро

Управління інженерно-транспортної інфраструктури департаменту містобудування та архітектури КМДА вже розробило план розвитку рейкового транспорту Києва.

Цієї осені даний план може бути переданий на розгляд Київради і внесений до Генплана столиці, повідомляє ЛігаБізнесІнфром.

Основна транспортна проблема Києва - це Троєщина. У цьому найбільшому житловому масиві міста проживає близько 380 тис. осіб. З них 80% працюють на правому березі. Єдина транспортна артерія, що зв'язує Троєщину з правим берегом, - Московський міст, - але він вичерпав свою провізну спроможність ще в 1995 році. За підрахунками експертів КМДА, зараз троєщинцям необхідні транспортні комунікації, які забезпечили б мінімум 34 тис. пасажиромісць на годину.

Останні півтора десятиліття жителям Троєщини обіцяли, що через рік-два-п'ять у них буде метро, яке вирішить місцеві транспортні проблеми. Новий мер столиці Віталій Кличко розвіяв нездійсненні мрії троєщинців. «Я провів багато зустрічей на Троєщині, обговорюючи питання будівництва лінії метро. На запуск Подільського мосту потрібно 4,5 мільярда гривень. Для запуску метро - ще 18 мільярдів. Є пропозиція пустити через цей міст швидкісний трамвай: його вартість буде набагато нижче, і він дасть можливість мешканцям Троєщини безперешкодно дістатися до центру міста», - заявив пан Кличко ще в середині червня.

Головний спеціаліст Управління інженерно-транспортної інфраструктури КМДА Віктор Петрук розповів про те, як столична влада збирається вирішувати головну транспортну проблему Києва.

Натисніть для збільшення

Швидкісний транспорт

Врятувати Київ від транспортного колапсу повинен швидкісний рейковий транспорт (СРТ) - міська електричка і трамвай. «Можна до нескінченності будувати мости, розв'язки, розширювати дороги і влаштовувати паркінги, але, якщо ми не вирішимо проблему дефіциту швидкісного рейкового транспорту, у нас нічого не поїде», - стверджує пан Петрук. За його словами, київська влада збирається сконцентруватися на розвитку міської електрички та трамвайної мережі. «Зараз протяжність шляхів міської електрички вже 53 км, до того ж є практично готова інфраструктура, яку просто гріх не використовувати», - стверджує пан Петрук.

Від сьогоднішнього «кільця» міської електрички фахівці Управління пропонують добудувати відгалуження на Троєщину, яке пройде по вулиці Бальзака замість сьогоднішнього швидкісного трамвая. За підрахунками відомства, це обійдеться в 20-30 разів дешевше, ніж добудова моста і прокладання метро. І буде набагато швидше - реалізація займе не більше півтора-двох років.

Крім відгалуження на Бальзака пропонується побудувати правий поворот на Березняках, дві нові платформи - біля станцій метро Либідська і Політехнічний інститут - і змінити режим руху електрички з цього кільцевого на човниково-кільцевої. З вулиці Милославської на Троєщині до Караваєвих Дач через Дарницький міст електричка ходитиме в човниковому режимі, а через Петровський міст - в односторонньому напрямку проти годинникової стрілки вранці, вивозячи людей з Троєщини, і за годинниковою стрілкою увечері, привозячи людей з правого берега.

Бюджет програми - 0,7-1 млрд грн. Інтервал руху електрички буде близько 2,5 хвилин у напрямку Петрівки і близько 5 хвилин у напрямку Дарниці. Провізна спроможність буде порівнянна з планованої Подільсько-Вигурівської лінією метро (54 тис. пасажирів на годину).

Натисніть для збільшення

Як зробити міську електричку ефективнішою

1. Прибрати зустрічний рух за однопутному Петровському мосту (одна електричка пропускає іншу), із-за чого виникає 18-хвилинний інтервал руху поїздів.

2. Влаштувати правий поворот на Березняках. Зараз люди, які виїздять з Троєщини, спочатку їдуть на Дарницю, втрачаючи 15 хвилин, а далі слідують на Видубичі. Якщо такий поворот з'явиться, з Троєщини до Караваєвих Дач, Києва-Пасажирського, Києва-Волинського, Видубичів і Либідської буде швидше їздити через Дарницький міст. Орієнтовна вартість робіт - близько 200 млн грн.

3. Побудувати нове депо. На реалізацію схеми необхідно 40 складів, з яких 36 будуть постійно циркулювати, а 4 - перебувати в депо в стані оперативної готовності. На сьогодні рухомий склад міської електрички - 10 складів, з яких чотири несправні. Інші курсують з інтервалами 18-40 хвилин.

4. Побудувати платформу біля метро Либідська з переходом на станцію метрополітену.

5. Влаштувати платформу біля метро Політехнічний інститут зі зв'язкою з трамвайної станцією.

6. Відокремити шляхи для міської електрички від шляхів для залізниці за рахунок 4-путнього Дарницького мосту. «Для цього потрібно забрати кілька ходів у залізниці і віддати під міську електричку. Але натомість ми вирішуємо проблему залізниці. Сьогодні залізниця 7 годин на добу не може пропустити жодного товарного поїзда через Петровський міст з-за роботи міської електрички і несе збитки. Завдяки човниково-кільцевій схемі руху товарні потяги зможуть використовувати залізничне кільце разом з міською електричкою», - розповідає Віктор Петрук.

Натисність для збільшення

Маршрут електрички

З 2 варіантів маршруту метрополітену - по вулиці Бальзака і проспекту Маяковського - фахівці-транспортники схиляються до другого. Тому міська електричка піде по вулиці Бальзака, а коридор на проспекті Маяковського залишать для метрополітену (якщо його все-таки вирішать прокладати). Електричка буде в пішій доступності для 43,6% жителів Троєщини. Якщо ж метро на Троєщину буде побудовано (це станеться не раніше 2027 року), то рейковий транспорт опиниться в пішій доступності у 81% жителів масиву.

Трамвайне кільце

Ще один вид швидкісного рейкового транспорту, який слабо використовується, - трамвай. Основна проблема - трамвайна мережа розірвана на лівобережну і правобережну.

Щоранку 80% працездатного населення лівого берега їде на правий. Ще один недолік лівобережного трамвая - більш ніж на третину свого шляху він дублює міську електричку, причому саме в тих місцях, де вона не збирає пасажиропотік. "Зараз ми маємо дві безглуздо конкуруючі транспортні системи", - пояснює Петрук. Лівобережну і правобережну трамвайні мережі в Управлінні транспорту пропонують об'єднати кільцем через Подільсько-Воскресенський міст (Віталій Кличко обіцяв, що цей міст буде добудований через 1,5-2 роки). Також пропонується відновити рух трамваю по мосту Патона, що дозволить замкнути 30-кілометрова трамвайне кільце. Термін реалізації проекту - 5 років.

Від Троєщини до Подолу через 6 хвилин

На відміну від нинішніх трамваїв, які рухаються по окремій смузі, що знаходиться посередині проїжджої частини, виїжджають на вісь вулиці і висаджують пасажирів на проїжджу частину, тим самим сповільнюючи рух іншого транспорту, нові трамваї рухатимуться по крайній правій смузі. По цій же смузі зможе рухатися інший громадський транспорт. Висадка пасажирів буде здійснюватися на пішохідну частину.

В сумі обидві системи (міська електричка і трамвай) забезпечать 180% від поточної потреби Троєщини в транспорті, а щільність швидкісних рейкових систем в місті досягне європейського рівня - 60 км/млн жителів.

Трамвай в цифрах

За підрахунками Управління, після реалізації проекту міського трамвайного кільця час трамвайних переїздів між ключовими транспортними вузлами помітно скоротиться:

• від станції Райдужної до Контрактової площі - до 6,46 хв.;

• від Райдужної до площі Перемоги - до 10,46 хв.;

• від Райдужної до станції " Либідської - до 17,52 хв.;

• від Райдужної до бульвару Дружби Народів - до 20,26 хв.;

• від Ленінградської площі до Дружби Народів - до 9,48 хв.;

• від Ленінградської площі до Либідської - до 12,22 хв.;

• від Ленінградської площі до Палацу Спорту - до 17 хв.;

• від Ленінградської площі до площі Перемоги - до 21 хв.

Такі показники будуть досягнуті за рахунок високої швидкості нових трамваїв - 42 км/ч. Для порівняння, сьогодні звичайні київські трамваї рухаються зі швидкістю 17-20 км/год, а швидкісні - до 30 км/ч. Також буде збільшена довжина перегонів.

«Сам по собі трамвай не конкурент метро або електричці, але подвійний перехід трамваїв по Подільсько-Воскресенського мосту та мосту Патона - це вже 95% від провізної спроможності Святошинсько-Броварської лінії метрополітену. Але ця система виграє у лінії метро за рахунок розгалуженості мережі і набагато більшої зони покриття, ніж у метрополітену», - стверджує пан Петрук. За попередніми підрахунками його відомства, на реалізацію цієї схеми необхідно 1,5-2,6 млрд грн і 5 років. Тому трамваями займуться вже після міської електрички. 

 
Коментарі (0)