Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїТранспортКошти за паркування столичних автівок ідуть «у тінь»
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Кошти за паркування столичних автівок ідуть «у тінь»

У столиці збирають колосальні суми за паркування автомобільних засобів, але до міського бюджету мало що доходить. Експерти стверджують, збагачуються люди, які контролюють паркувальні структури.

Паркувальний бізнес у Києві приносить дуже маленьку частину грошей до міського бюджету. Таку думку висловив директор Інституту міста Олександр Сергієнко, - інформує ГолосUA.

За його словами, в столиці збираються колосальні суми за паркування автомобілів.

«Кількість місць для стоянок автомобілів невідома, але за деякими даними вона доходить до 20 тисяч. Якщо порахувати середню завантаженість, хоча б чотири години на добу, виходить величезна сума, але до бюджету мало що потрапляє. Це золоте дно, на якому збагачуються люди, які контролюють паркувальні структури», - зазначив Олександр Сергієнко.

Він навів приклад, коли паркувальник бере гроші, але квитанцію водію не видає.

«У такому разі ці гроші йдуть наліво. Якби всі гроші від парковок йшли до бюджету - інша справа», - зазначив експерт.

Варто відзначити, що переважна кількість паркомісць у столиці контролює КП «Київтранспарксервіс».

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, уряд затвердив зміни в правилах дорожнього руху в частині організації парковок на тротуарах. Згідно з цими змінами, забороняється обладнання суб'єктами господарювання, крім операторів, місць для паркування на тротуарах і проїжджій частині автомобільних доріг.

 
Коментарі (0)