Рус Укр
ГоловнаПублікаціїБлагоустрійІнфраструктурний фундамент Києва
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Інфраструктурний фундамент Києва

У цьому році влада Києва має намір почати будівництво нового, восьмого за рахунком автомобільного мосту столиці, який буде з'єднувати Поділ і Рибальський острів. Чи витримають автомобільні мости столиці велику кількість машин?

У цьому році влада Києва має намір почати будівництво нового, восьмого за рахунком автомобільного мосту столиці, який буде з'єднувати Поділ і Рибальський острів. Заїзди на міст будуть організовані з вулиць Набережно-Хрещатицькій і Верхнього Валу, а рух хочуть зробити одностороннім у бік Оболоні. У КП «Дирекція будівництва дорожньо-транспортних споруд Києва» оцінили вартість робіт в 200 млн грн. Які мости Києва є найстарішими, найдовшими та найвищими, а також чи витримають автомобільні мости столиці велику кількість машин, дізнавалися кореспонденти видання «Сегодня».

Міст Патона

Найстарішим автомобільним мостом у Києві міст Патона, рух по якому було відкрито 5 листопада 1953 року. У минулому році він відзначив своє 60-річчя. Міст Патона був першим у світі суцільнозварним мостом. Його вже давно хочуть реконструювати, в 2008 році навіть був розроблений проект в зв'язку з підготовкою до Чемпіонату з футболу 2012 року. Планувалося зняти залізобетонне покриття і замінити його легким металевим. Однак з-за фінансової кризи реконструкцію відклали. У 2011 році Прем'єр-міністр Микола Азаров заявив, що після закінчення будівництва Дарницького залізнично-автомобільного мосту і Подільсько-Воскресенського мостового переходу в Києві розпочнеться реконструкція моста Патона.

Міст Метро

Міст Метро було відкрито рівно 12 років - 5 листопада 1965 року. Він був першим метромостом через Дніпро в Києві. Автором проекту і головним інженером став Георгій Фукс, який також спроектував Московський міст. Унікальність мосту Метро у тому, що це перше в світі за розмірами прогонів аркова споруда на сухих стиках. Міст з'єднує правий берег столиці з Русанівкою, Лівобережним масивом, Воскресенкой, Лісовим масивом та Гідропарком.

У той же день 49 років тому був запущений Русанівський метроміст через Русанівську протоку в Києві, як продовження мосту Метро. Його відкриття збіглося з запуском третьої черги Святошинсько-Броварської лінії столичної підземки від станції «Дніпро» до станції «Дарниця».

Крім того, що міст Патона є найстарішим у Києві, він також рекордсмен по довжині. Його загальна довжина складає більше півтора кілометрів - 1543 метри. Ширина проїжджої частини мосту Патона становить 21 м, а ширина тротуарів - по 3 м з кожного боку.

Південний міст

Другим столичним мостом, довжина якого перевищує кілометр, є Південний міст. Його довжина становить 1256 метрів. Автором проекту і головним інженером став знову ж Георгій Фукс, який спроектував і міст Метро. Південний міст будували 7 років, а рух по ньому було відкрито в день католицького Різдва - 25 грудня 1990 року. По мосту також проходить Сирецько-Печерська лінія столичного метрополітену. Південний міст з'єднує Саперно-Слобідську вулицю, Столичне шосе і Видубичі на правому березі з проспектом Бажана та автотрасою на Бориспіль на лівому.

Дарницький міст

У столиці є ще один міст, довжина якого більше кілометра - це Дарницький залізнично-автомобільний міст. Його загальна довжина складає 1066 метрів. У народі споруду називають мостом Кірпи - на честь колишнього Міністра транспорту і зв'язку України Георгія Кірпи. Будівництво мосту почали у 2004 році, коли пан Кірпа обіймав міністерське крісло. У 2010 році було запущено залізничний рух і рух автомобілів з лівого берега на правий. У 2011 році відкрили зворотний рух машин з правого берега на лівий в бік Кончі-Заспи.

У Києві на сьогодні два вантових автомобільних мости - Московський і Південний, особливість яких в тому, що троси (ванти) мостів з'єднуються з пілоном. Ці два мости і є найвищими. Раніше функціонував ще один - Рибальський міст через гавань Дніпра, однак зараз він є виключно пішохідним і з 2011 року знаходиться в процесі демонтажу. Обидва мости спроектував Георгій Фукс, який був головним інженером і мосту Метро.

Московський міст

Московський міст був відкритий 3 грудня 1976 року. На етапі будівництва і затвердження проекту використовувалося також назву для мосту «Північний». Він розташований у північній частині Києва і з'єднує правий берег масивів Троєщина, Райдужний та Воскресенка. Висота пілона моста становить 119 метрів. У 2005 році на мосту була додана додаткова смуга реверсивного руху. Це призвело до зростання випадків аварій на мосту і через два роки реверсивну смугу прибрали.

Ще один вантовий міст - Південний - є найвищим автомобільним мостом України. Його висота - 135 метрів. На його будівництво було витрачено величезну суму - близько 200 мільйонів доларів.

Гаванський міст

Наймолодшим мостом в Києві є Гаванський, перша черга якого була здана в експлуатацію в 2007 році, а друга - в 2010-му. Цікаво, що згідно з первісним проектом міст хотіли зробити розвідним для проходження суден, однак потім відмовилися від цієї ідеї. Гаванський міст з'єднує Рибальський острів з Подолом, по ньому зручно виїжджати з центру на Оболонь.

Однак, незважаючи на появу Гаванського мосту, місто все ще відчуває нестачу в переправах через Дніпро. Згідно з проектом Генплану столиці до 2025 року, в місті має з'явитися два нових мости через Дніпро. Один з них пройде вище Московського мосту - від Гостомельського шосе до Троєщини, а другий, під назвою Південний перехід, - від вулиці Заболотного до садовим ділянкам Осокорків.

 
Коментарі (0)