Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортПід Києвом виробляють тролейбуси на акумуляторній тязі
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Під Києвом виробляють тролейбуси на акумуляторній тязі

Перші три новенькі тролейбуси вітчизняного виробництва, що протягом певного часу можуть їхати без контактної мережі як автобус, прибули до Миколаєва

 

Перші три новенькі тролейбуси вітчизняного виробництва, що протягом певного часу можуть їхати без контактної мережі як автобус, прибули до Миколаєва.

На нинішньому тижні ще дві такі пасажирські машини прибудуть в українську столицю корабелів. Загалом протягом 13 місяців парк трамвайно-тролейбусного депо КП "Миколаївелектротранс" зросте на 31 тролейбус серії PTS.

Ці машини зручні тим, що можуть їхати у час відсутності електричного струму чи поза контактною мережею на відстань 20 кілометрів. Виготовляють такі тролейбуси у цехах Броварського заводу "Політехносервіс", який виграв конкурс на постачання місту корабелів такої великої кількості електротранспорту.

Броварські 12,2-метрові машини з салоном на 33 сидячі місця мають широкі проходи та простору накопичувальну зону навпроти дверей. Загалом тут можна перевозити 77 пасажирів. Паспортна спроможність пасажиромісткості виведена за світовими стандартами відносно загальної корисної площі салону.

Для прискорення посадки та висадки пасажирів за сучасними стандартами ця пасажирська машина також має систему книлінгу – нахил правого борту до тротуару під час зупинки. Це дозволяє ще більше знизити поріг низькопідлогового тролейбуса до бордюрів тротуару.

У транспортному режимі висота підлоги тролейбуса від поверхні дороги дорівнює 34 см, а на зупинці вона зменшується до 27 см. Якщо врахувати, що висота стандартних бордюрів становить 15 см, то від поверхні тротуару до порога буде навіть менше висоти стандартного смартфона – всього 12 см.

 

 

 
Коментарі (0)