Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГОпалювальний сезон 2019-2020Нові правила повірки квартирних засобів обліку холодної води
Новини ЖКГ
02 Липня 2020 p.
01 Липня 2020 p.
30 Червня 2020 p.
26 Червня 2020 p.
24 Червня 2020 p.
23 Червня 2020 p.
17 Червня 2020 p.
12 Червня 2020 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 









 

Нові правила повірки квартирних засобів обліку холодної води

З 29 листопада 2017 повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти абонентів.
У зв’язку з прийняттям Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила з них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку.
 
Відтак з 29 листопада 2017 повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюватиметься за кошти абонентів.
 
Кияни можуть самостійно обрати підприємство, що має відповідну ліцензію на діяльність з повірки квартирних приладів обліку води або обрати для повірки сервіс ПрАТ «АК «Київводоканал», повідомляє прес-служба підприємства.
 
Повірка квартирних засобів обліку холодної  води сервісу ПрАТ «АК «Київводоканал» коштує  457, 73 грн. з ПДВ  складається з:
  • демонтажу та монтажу одного водолічильника Ø 15 мм – 380,94 грн. з ПДВ;
  • повірки одного водолічильника Ø 15 мм – 76,79 грн. з ПДВ.
Технологічний процес демонтажу, монтажу та повірки водолічильника включає:
  • Виїзд слюсаря на адресу абонента. Для підтвердження особи представник ПрАТ «АК «Київводоканал» повинен пред’явити службове посвідчення.
  • Візуальний огляд та перевірка стану  вузла обліку води. Демонтаж лічильника.
  • Перевезення лічильника до сервісного центру ПрАТ «АК «Київводоканал».
  • Повірка лічильникана обладнанні сервісного центру, в т.ч.: промивка та повірка лічильника, послуги держповірителя, оформлення відповідних документів, внесення даних в електронну базу.
  • Перевезення повіреного лічильника на адресу абонента (замовника).
  • Монтаж лічильника. Опломбування.
Оформлення відповідних документів,що підтверджують результати повірки:
 
  • якщо прилад пройшов повірку – свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки
  • якщо прилад не пройшов повірку – довідка про непридатність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки
За умови замовлення повірки з демонтажем, у випадку, якщо за результатами повірки лічильник визнано непридатним – встановлення нового приладу проводиться безкоштовно (лічильник повинен придбати споживач).
 
Залишити заявку на повірку та заміну квартирних приладів обліку холодної води сервісу ПрАТ «АК «Київводоканал» можна за телефонами:
 
(044) 202-02-02;
 
(044) 277-20-74;
 
(097) 445-09-22;
 
(044) 515-65-08.
 
Або залишивши заявку на сайті vodokanal.kiev.ua чи за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб. 104.
 
За бажанням прискорити повірку лічильника, споживач може самостійно привезти прилад обліку до Київводоканалу за адресою: вул. Електротехнічна,16 каб.104.Коштує ця послуга 76,79 грн. з ПДВ.
 
Графік роботиСервісного центру по ремонту та обслуговуванню лічильників води:
 
-         прийом лічильників на повірку з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 16:00;
 
-          отримання лічильників після повірки з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 16:00.
 
Нарахування у період тимчасової відсутності лічильника (під час проходження лічильником повірки) здійснюються відповідно до пункту 15 Постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року № 630, в якому  вказано: періодична повірка засобів обліку води проводиться у строк, що не перевищує одного місяця. За цей час споживач оплачує відповідні послуги згідно з середньомісячними показниками засобів обліку за попередні три місяці.
 
У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься на підставі показників загальнобудинкового лічильника, а в разі його відсутності – згідно з нормами водоспоживання.

 

 
Коментарі (0)