Рус Укр
ГоловнаКиївські будніТранспортПравила оплати проїзду у транспорті не змінюються: зміна часу списання коштів – технічне рішення
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Правила оплати проїзду у транспорті не змінюються: зміна часу списання коштів – технічне рішення

Фахівці наголошують, що зміни у списанні платежів ніяк не вплинуть на перевірку оплати проїзду, та роз’яснюють, як засвідчити контролеру те, що проїзд оплачений
Правила та можливості оплати проїзду у громадському транспорті столиці не змінюються. Змінюється лише час списання коштів з банківської картки за проїзд, а саме – після кожної другої поїздки. Це не зміна способів оплати, не підвищення вартості проїзду, і з пасажирів не будуть списувати коштів вдвічі більше за нездійснені поїздки. Водночас таке технічне рішення дозволить місту зекономити на оплаті транзакцій. 
 
Про це повідомили в Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій.
 
Фахівці наголошують, що зміни у списанні платежів ніяк не вплинуть на перевірку оплати проїзду, та роз’яснюють, як засвідчити контролеру те, що проїзд оплачений.
 
Зокрема, якщо оплачуєте проїзд пластиковою банківською карткою, називайте 4 останні цифри номера картки. Якщо оплачуєте проїзд через Apple або Google Pay, називайте 4 останні цифри віртуального рахунку у Wallet. Або можна піднести банківську картку чи смартфон, із якого оплатили проїзд до валідатора. Якщо оплачуєте проїзд QR-квитком або пластиковою транспортною картою, контролер просканує їх своїм зчитувальним пристроєм.
 
Підтвердженням оплати проїзду є лише знаходження номера картки в базі валідацій. Це перевіряється повторним прикладанням банківської картки або пристрою NFC до валідатора, або через пошук контролером номеру картки в базі. При цьому наявність повідомлення про оплату в банківському застосунку не є обов’язковою.
 
«Повідомлення про списання грошей завжди надходило з певною затримкою і не є обов’язковим доказом для контролера. Усі контролери попереджені про зміни часу списання. Якщо контролер вимагає банківську виписку або смс про списання, необхідно звертатися зі скаргою на гарячу лінію «Київпастрансу»: 0-800-504-411», – говориться в повідомлені.
 
У метро зміни поки що торкнуться лише одного турнікета на станції «Площа Українських Героїв» (колишня «Льва Толстого»). Згодом до цієї системи приєднається більше турнікетів. А поки більшість із них буде списувати кошти після кожної поїздки, як і раніше.
 
Також наголосили, що в метро, як і раніше, можна сплати банківською карткою одразу за кількох людей. Така можливість була реалізована з початку впровадження оплати банківською карткою за проїзд.
 
З оплатою проїзду банківською карткою безпосередньо в рухомому складі наземного громадського транспорту ситуація інша. З моменту реалізації оплати банківською карткою в наземному транспорті, а саме, безпосередньо в салоні рухомого складу, нею можна було сплатити лише одну поїздку.
 
Так, в автобусах і тролейбусах оплатити кілька поїздок за кількох людей поки що можна лише з транспортної карти або ж придбавши для друга QR-квиток.
 
«Одне з поширених питань, які нам задають – чи зможе пасажир проїхати у транспорті, якщо на банківській картці відсутні гроші під час першої валідації? Відповідаємо – так, але в такому випадку баланс на картці піде в мінус, і система спише кошти, як тільки гроші з’являться на картці», – також пояснили спеціалісти Департаменту.
 
Нагадаємо, що з 4 жовтня в наземному громадському транспорті кошти за проїзд у разі оплати банківською карткою будуть списуватися після кожної другої поїздки за день, або, якщо пасажир здійснив лише одну поїздку за день – кошти за цю поїздку спишуться ввечері, після 21:00.
 
Як пояснили в Департаменті інформаційно-комунікаційних технологій, кошти будуть списуватись після кожної другої поїздки. Тобто:
 
1 поїздка – система не знімає кошти.
 
Друга поїздка – система знімає гроші за першу і другу.
 
Третя поїздка – система не знімає кошти.
 
Четверта – система знімає гроші за третю і четверту.
 
І так далі.
 
Якщо пасажир не здійснить парну поїздку до вечора, списання за непарну відбудеться після 21:07.
 

Якщо друга поїздка відбувається після 22:00, система протягом наступного дня буде чекати на ще одну поїздку, щоб списати кошти за дві одразу. І якщо не дочекається – спише гроші знову після 21:00. 

 
Коментарі (0)