Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійЩе дві столичні площі прикрасили… відсутністю реклами
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Ще дві столичні площі прикрасили… відсутністю реклами

Станом на 18 травня зовнішню рекламу демонтовано ще на двох столичних площах – на Європейській та Льва Толстого

Станом на 18 травня зовнішню рекламу демонтовано ще на двох столичних площах – на Європейській та Льва Толстого. 

Про це повідомив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олександр Пузанов, інформує прес-служба КМДА.

«Кияни вже багато років не бачили таким своє місто – місто без реклами. Зараз вони можуть переконатися: історичний центр столиці повністю очищений від реклами. На Софійській та Михайлівській площах, на більшій частині вулиці Володимирської немає навіть сітілайтів. Сьогодні демонтовано конструкції на Європейській площі та на площі Льва Толстого, на їхньому місці встановлять квіткові композиції. Також до Дня Києва будуть замінені на менші за розміром конструкції на вулиці Басейній», – розповів Олександр Пузанов.

За його словами, в історичному центрі демонтовано 146 носіїв, у першій та другій форматних зонах загалом має бути демонтовано 397 носіїв. На цих територіях можуть залишитися лише сітілайти (у першій зоні) та конструкції менші за 8 кв. м. (у другій зоні). Усього в столиці має бути демонтовано 543 рекламні носія.

Олександр Пузанов нагадав, що нові дозволи на розміщення реклами поки не надаються.

 «До серпня діє мораторій на видачу нових дозволів, коли його дія закінчиться, оператори отримають нові місця, але не в центрі Києва, а ближче до околиць столиці», – сказав заступник голови КМДА.

Нагадаємо, 26 січня 2012 року Київрада ухвалила Концепцією розвитку зовнішньої реклами в місті Києві, що передбачає суттєве скорочення зовнішньої реклами у центральній частині міста. У Києві запроваджений розподіл на 5 форматних зон. У нульовий зоні, до якої відносяться буферні зони архітектурно-історичних заповідників, об’єктів Всесвітньої Спадщини UNESCO («Софія Київська» та Києво-Печерська лавра), а також території, що прилягають до видатних пам’яток історії та архітектури, заборонено встановлення будь-яких засобів.

У першій форматній зоні, до якої увійшли центральні вулиці та площі міста, дозволяється встановлення конструкцій до 2.16 кв. м. У другій форматній зоні можливе встановлення засобів міського формату – від 2,16 до 8,0 кв. м. Третя зона дозволяє встановлювати бігборди (від 12,1 кв.м.), а четверта не має жодних обмежень щодо форматів рекламних конструкцій.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)