Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтоличні експерти визначилися з вартістю станції «Іподром»
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столичні експерти визначилися з вартістю станції «Іподром»

Вартість всього проекту споруд двох нових станцій столичного метрополітену «Іподром» і «Теремки» складе більше 1, 7 млрд грн.

Вартість всього проекту споруд двох нових станцій столичного метрополітену «Іподром» і «Теремки» складе більше 1, 7 млрд грн. Про це заявив директор інституту «Укрметротунельпроект» Віктор Янікін, пише газета «Хрещатик». 

«У жовтні буде відкрита станція «Іподром», а в кінці грудня – «Теремки». Взагалі протяжність від станції «Виставковий центр» до станції «Іподром» трохи менше кілометра, і від «Іподрому» до станції «Теремки» - один кілометрів чотириста метрів», - заявив пан Янікін. 

За його словами, обидві станції неглибокого залягання. Тому ескалатори тут не передбачені. До того ж, потяги не будуть виїжджати на поверхню, а розвертатися під землею. 

«Згідно з проектом, весь комплекс будівель, який передбачає спорудження двох нових станцій метрополітену становить понад 1, 7 млрд грн», - сказав пан Янікін. 

У свою чергу, головний архітектор проектів, начальник архітектурно-планувального відділу інституту «Укрметротунельпроект» Валерій Гнєвишев сказав, що станція «Іподром» в конструктивному відношенні є триколонною станцією, трипрольотною, за типом станції «Голосіївська». «Тут буде споруджено два вестибюлі, але вводити в експлуатацію будуть тільки один. Поки пасажиропотік не виросте до того рівня, коли потрібно буде відкривати і другий вестибюль». 

За словами пана Гнєвишева, через всю станцію перекинуть пішохідну галерею, до якої буде вести сходи з центру платформи. На ній розміститься блок службових та технічних приміщень метрополітену. Одночасно галереєю можна буде скористатися для безперешкодного пересування по станції, не спускаючись на платформу.

Також на «Іподромі» встановлять ліфти для людей з обмеженими фізичними можливостями, а для короткозорих громадян змонтовані спеціальні гумові стрічки на перонах. «Станція «Іподром» подібна станції «Васильківська». Тут тільки торшери в вестибюлях іншого типу, їх вмонтують в колони. В освітлювачах світло буде відображатися, адже в прожекторах встановлені спеціальні дзеркала». Пан Гнєвишев додав, що для обробки станції використовується граніт на підлозі, а на стінах - мармур. Взагалі всі матеріали вітчизняні.

 
Коментарі (0)