Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїТранспортСтоличні перевізники вимагають підвищення тарифів на проїзд
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столичні перевізники вимагають підвищення тарифів на проїзд

Якщо не підвищити тарифи на проїзд у громадському транспорті, над столичними перевізниками нависне банкрутство. На цьому наголошують самі власники маршруток у звернені до міської влади.

Приватні перевізники Києва звернулися до міської влади з проханням невідкладно розглянути питання підвищення тарифів на проїзд, аби не допустити банкротства як комунального, так і приватних підприємств у цій галузі. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі КМДА.

У своєму листі перевізники (ТОВ «Союз-Авто», ТОВ «Кийтранс», ТОВ «Транс Групп», ФОП Гусак, ФОП Овчиннікова, ТОВ «Універсал Транс») наголосили, що межа банкротства наступає не лише в КП «Київпастранс», а й у найбільших автоперевізників, що мають понад 1 тисячу автобусів. Тому, на їхню думку, єдиним шляхом та економічно обґрунтованим вирішенням фінансового колапсу всієї галузі є підняття тарифів на проїзд.

Вони зазначили, що в іншому разі, вони змушені будуть найближчим часом оголосити страйк та не випустити на маршрути близько 1,5 тис. маршруток, що, у свою чергу, може призвести до транспортного колапсу в столиці.

Разом із тим, автоперевізники наголосили, що відкладення питання підвищення тарифів у майбутньому вимагатиме значних витрат з бюджету, що є неприйнятним з огляду на економічну ситуацію як країни в цілому, так і столиці зокрема.

Раніше заступник голови КМДА Михайло Костюк заявляв, що Департамент транспортної інфраструктури готовий впровадити нову тарифну політику, для чого було зроблено велику роботу зі зміни філософії ціноутворення. Це, зокрема, ставка на оптові продажі, встановлення комерційно обґрунтованого тарифу для разової поїздки, а також цікава пропозиція щодо денного проїзного квитка, який планується запровадити в майбутньому.

 
Коментарі (0)