Столична влада обговорює питання зміни тарифів у підземці, оскільки востаннє вони переглядалися 6 років тому, а за цей час значно подорожчало усе необхідне обладнання та комплектуючі, - повідомляє прес-служба КП «Київський метрополітен».
«Фінансовий стан столичного метрополітену залишається досить складним. Збитки підприємства на кінець року можуть скласти 724,9 млн грн. Однією з основних складових, яка не дає можливості розвитку для підприємства лишається тариф. Востаннє він переглядався 6 років тому. З того часу значно подорожчало усе необхідне обладнання та комплектуючі» - йдеться у повідомленні.
Окрім того, зауважують в метрополітені, вартість електроенергії зросла на 72%, а мінімальна заробітна плата збільшилася в 2,4 рази. Також підприємство постійно недоотримує компенсації за перевезення пільгових категорій пасажирів. У результаті збиток на кожній поїздці становить 82 коп.
«Керівництвом міста обговорюється питання зміни тарифу у підземці. Попередньо розглядається можливість встановлення мінімальної ціни при використанні проїзних квитків» - наголошується у повідомленні.
При цьому додається, що за нинішньої вартості місячного проїзного у 95 грн, один день користування підземкою, не зважаючи на кількість поїздок, коштує 3 грн. Це як одна поїздка у маршрутці, однак затрати для перевезення пасажирів у метрополітені вищі в рази.
Нагадаємо, що при своїй мережі у 52 станції столичний метрополітен лишається чи не найдешевшим в Україні та Європі. За проїзд у підземці жителі Харкова ще з минулого року сплачують 3 грн. У Відні та Парижі одна поїздка коштує близько 30 грн.