Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтоличне метро зупинилося через сніг на Південному мосту – КМДА
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столичне метро зупинилося через сніг на Південному мосту – КМДА

Причиною виходу з ладу кріплення контактної рейки став поверхневий пробій на «землю» ізолятора, на якому осів струмопровідний шар водяного пилу з брудом, насиченого солями

Фахівці столичного метрополітену з’ясували причини перебоїв у графіку руху потягів метро, які сталися 23 лютого.

Про це повідомляє прес-служба КМДА.

За інформацією КП «Київський метрополітен», 23 лютого о 12:11 на перегоні між станціями «Славутич» та «Видубичі» на одній із колій відбулось зняття напруги 825 В з контактної рейки від системи захисту. Спроби енергодиспетчера подати напругу резервними схемами управління не дали позитивного результату. Невідкладно на дільницю були направлені спеціальні бригади для пошуку та усунення несправності. Оскільки перегін між станціями «Видубичі» та «Славутич» має довжину більше 4-х кілометрів, огляд всіх вузлів кріплення контактної рейки та кабельних ліній зайняв тривалий час. У результаті огляду було виявлено оплавлений вузол кріплення контактної рейки з руйнуванням ізолятора. Після заміни ізолятора рух поїздів було відновлено.

У метрополітені зазначають, що причиною виходу з ладу кріплення контактної рейки став поверхневий пробій на «землю» ізолятора, на якому осів струмопровідний шар водяного пилу з брудом, насиченого солями. Така ситуація виникла в результаті танення снігу та льоду на проїжджій частині Південного мосту.

На період усунення несправності рух поїздів оперативно було організовано наступним чином: станція «Сирець» – станція «Дружби народів» обома коліями; станція «Дружби народів» – станція «Осокорки» однією із колій, де була напруга; станція «Осокорки» – станція «Червоний хутір» – обома коліями.

Адміністрація метрополітену просить вибачення у пасажирів за створені незручності.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)