Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортСтоличний транспорт ігнорує окремих пасажирів
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столичний транспорт ігнорує окремих пасажирів

Столичний комунальний транспорт не передбачає комфорт для всіх пасажирів. 90% трамваїв у Києві недоступні для інвалідів.

У Києві лише 10% трамваїв облаштовані для людей з особливими потребами, зокрема, осіб, які пересуваються на інвалідних візках. Про це заявив голова КП «Київпастранс» Микола Ламбуцький, повідомляє УНН.

Так, за словами чиновника, автобусів, які щоденно виїжджають на маршрут у столиці більше 400 і всі з них мають низький рівень підлоги. З них більше половини, а саме 295 одиниць, обладнані відкидними пандусами.

Втім, гірша ситуація наразі з тролейбусами, оскільки рухомий парк обновили тільки на 80%. Низький рівень підлоги мають 384 тролейбуси з 400, з них автоматичну функцію нахилу кузова мають 122 тролейбуса.

«З трамваями ситуація набагато гірша. Тільки 10% рухомого складу пристосовані для інвалідів на візках. Тут проблема не у тому, що хтось не встиг та не відреагував, а проблема в тому, що середній вік трамвайного парку становить 30 років»,- повідомив Микола Ламбуцький.

Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше, транспортний комплекс на лівому березі перебуває в незадовільному стані, проте має чудову перспективу розвитку. Після реконструкції та модернізації колійного господарства на лівому березі буде створений трамвайний коридор, який з’єднає три гілки метро: Сирецько-Печерську, Святошинсько-Броварську та майбутню Подільську-Вигурівську.

 
Коментарі (0)