Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїБлагоустрійСтолиця має проблеми з кинутими автомобілями
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Столиця має проблеми з кинутими автомобілями

У столиці налічується понад 600 кинутих транспортних засобів станом на кінець осені 2018 року

У столиці налічується понад 600 кинутих транспортних засобів станом на кінець осені 2018 року. Столична влада стверджує, що подібними авто повинна розпоряджатися Нацполіція - або повертати власнику, або реалізовувати. Тим часом в Нацполіціі заявили про свою неповноважності в цьому питанні.

Про це стало відомо з повідомлення депутата Київради Олександра Пабата (фракція "Солідарність") в Facebook.

"Через десятки нарад, робочих груп і навіть ПП з постраждалими дітьми, чиновники продовжують вести листування, діалоги з поліцією про необхідність розробити єдиний механізм евакуації" брошенок "з вулиць столиці", - повідомив Олександр Пабат.

За його словами, Департамент транспортної інфраструктури вказує на п. 3 ст. 338 Цивільного кодексу, згідно з яким безгоспні авто передаються Нацполіціі і далі за процедурою - або повертаються власнику, або реалізуються. У свою чергу, в поліції заявили, що вони не наділені повноваженнями для виконання зазначеного пункту Цивільного кодексу.

Депутат Київради зазначає, що такими процедурними та законодавчими прогалинами почали користуватися заповзятливі комерсанти. За його словами, тільки у ринку "Дніпро" розмістили ряд розвалюються мікроавтобусів, які використовуються в якості підсобних приміщень.

Нагадаємо, директором Департаменту транспортної інфраструктури КМДА до звільнення 4 грудня 2018 року було Сергій Симонов, а зараз тимчасово керує Іван Шпильовий. Всі питання транспорту в Києві з 29 вересня 2017 року курирує заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

Також нагадаємо, кинуті у дворах, на дорогах і пустирях нічийні авто - давня проблема столиці. Ще на зорі 2000-х владі Києва здавалося, що утилізація машин-привидів - це прекрасна можливість заробити - розвалюхи не тільки здавали на металобрухт, а й ліпили з них дорожню техніку. Сьогодні, влади менш дбайливі. Поки адміністрація Кличко веде млявий суперечка з поліцією про те, хто має право демонтувати машини - служби благоустрою або силовики, кияни роками терплять стихійні автозвалища поруч зі своїм житлом.

 

 
Коментарі (0)