Рус Укр
ГоловнаКиївські будніТеплоенергетикаТепло та світло киянам надаватимуть більш якісно
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 







 

Тепло та світло киянам надаватимуть більш якісно

Киянам обіцяють підвищити якість надання послуг і обслуговування. Зокрема, споживачам «Київенерго» пропонують електронні системи.

ПАТ «Київенерго» націлилась на підвищення якості обслуговування клієнтів та надання послуг. У компанії вже впроваджено низку клієнтоорієнтованих програм. Про це сьогодні заявив генеральний директор ПАТ «Київнерго» Олександр Фоменко.

«Наші зусилля в 2015 році будуть спрямовані на вдосконалення існуючої системи обслуговування клієнтів, щоб задовольнити запити киян по всіх послугах і повною мірою відповідати їх очікуванням», — підкреслив очільник компанії.

Відтак, з минулого року для споживачів компанії працює СRM-системи. Відтак, завдяки  створенню «єдиного вікна» вдалося синхронізувати роботу всіх сервісних сервісних підрозділів та персоналізувати взаємодію з клієнтами.

Згідно з результатами звіту,  «Київенерго» у 2014 році збільшило кількість опрацьованих контакт-центрами звернень на 50%, по відношенню до показників попереднього року – до 1,2 млн.

 
Коментарі (0)