Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортВ Києві будуть керувати трафіком через камери спостереження
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

В Києві будуть керувати трафіком через камери спостереження

Вже оголошено тендер на закупку камер та програмного забезпечення для них

Вже оголошено тендер на закупку камер та програмного забезпечення для них.

КП Центр організації дорожнього руху закупить за 3 млн програму для підрахунку та аналізу поведінки автомобілів за допомогою штучного інтелекту,19 відеокамер Hikvision DS-2CD3656G2T-IZS за 1,2 млн та систему обробки та збереження інформації 3.8 млн.

Що повинна «вміти» система:

Підраховувати в автоматичному режимі кількість транспортних засобів за напрямками руху в тому числі за умови змінного дорожнього покриття, відсутності маркування, погодних умов, часу доби, тощо впродовж 24 годин 365 днів на рік. В тому числі, забезпечувати підрахунок транспорту у “заторі”, “тягучці”, при проїзді розмежувальної лінії чи у випадку відсутності такої лінії, наявності великої кількості транспорту, одночасних напрямків руху (до сорока на одній камері включно), тощо. Припустима помилка: <5%;

Виявляти та розпізнавати автомобілі за ключовими характеристиками (марка автомобіля, модель автомобіля, покоління автомобіля, колір кузова автомобіля, проміжок часу, адреса, джерело даних) (припустима помилка: <10%);

Розрізняти громадський транспорт (тролейбуси та автобуси, які відносяться до муніципального транспорту) та автоматично давати необхідну команду апаратному комплексу, який контролює перемикання кольору на світлофорному об’єкті;

Забезпечувати можливість перегляду отриманих даних і пошуку за зазначеними параметрами, зокрема: перегляд та експорт таблиці зі всіма визначеними характеристиками, зазначенням часу і місця фіксації, посиланнями на файл-джерело з відео (короткий відео-ролик, що включає 10 с до і після моменту фіксації), до таблиці додається фото об’єкта;

Забезпечувати можливість керування завданнями обробки даних, їх перегляду та аналізу, формування необхідних аналітичних звітів, таблиць, графічних ілюстрацій, тощо;

Аналізувати відео потоки з різних типів камер за їх якісними характеристиками (локація, кут огляду, тип картинки, розмір картинки, кількість кадрів за секунду часу, тип потоку передачі кадрів, тощо), а також, надавати можливість змінювати потоки або додавати нові потоки, камери, локації, тощо без необхідності виїзду на місце представника Постачальника, змінювати чи додатково налаштування модулю, його характеристики, тощо.

 

 
Коментарі (0)