Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїБлагоустрійВ Києві планують створити спецкомісію з контролю за придорожною рекламою
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

В Києві планують створити спецкомісію з контролю за придорожною рекламою

За рекламою в червоних зонах вулиць та автодоріг столиці планують посилити контроль. Для цього, у Київраді пропонують створити спеціальну комісію, котра в разі виявлення незаконних рекламних носіїв демонтуватиме їх.
У Києві буде створено спеціальну комісія, яка перевірить законність встановлення рекламних носіїв у червоних зонах автомобільних доріг столиці. Зокрема, на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань інформаційної політики та реклами депутати підтримали проект рішення про посилення контролю за розміщенням рекламоносіїв в межах червоних ліній вулиць і доріг в м. Києві, передає прес-служба Київської міської ради.
 
«Згідно з проектом рішення, Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київради (КМДА) має бути надане доручення щодо створення спільної комісії з Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київради (КМДА), ГУ МВС України в м. Києві та депутатами-членами постійної комісії Київради з питань інформаційної політики та реклами задля вивчення ситуації щодо відповідності вимогам чинного законодавства розміщення рекламних конструкцій в межах червоних ліній вулиць і доріг міста», - зазначається в повідомленні.
 
Відтак, після прийняття рішення, у строк до 3-х місяців з дати набрання чинності, Департамент містобудування повинен провести інвентаризацію рекламних конструкцій в межах червоних ліній та надати інформацію про його результати. А створена комісія повинна буде здійснити аналіз правомірності встановлення реклами. В разі підтвердження незаконного встановлення, рекламний носій буде демонтовано.
 
Як повідомляла «Україна Комунальна» раніше,  київська влада розробила новий спосіб контролю за прибиранням снігу балансоутримувачем на території, яка за ним закріплена. Втім, ті, хто не прибиратиме свою територію буде притягнено до адмінвідповідальності.
 
Коментарі (0)