Рус Укр
ГоловнаКоментаріТранспортВ.Брагінський: "Ситуація з просіданням ґрунту поблизу станції «Деміївська» стабілізована"
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

В.Брагінський: "Ситуація з просіданням ґрунту поблизу станції «Деміївська» стабілізована"

Просідання ґрунту поблизу станції метро «Деміївська» відбулося ще до закриття шести станцій «синьої» гілки. Із початку спостереження за ситуацією критичних змін фахівці не зафіксували.
Просідання ґрунту поблизу станції метро «Деміївська» відбулося ще до закриття шести станцій «синьої» гілки. Із початку спостереження за ситуацією критичних змін фахівці не зафіксували. 
 
Про це сьогодні повідомив на пресбрифінгу начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський, пише "Україа Комунальна".
 
«Із моменту зупинки руху на цій ділянці просідання ґрунту ззовні фактично припинилось. Також додам, що просідання ґрунту утворилось тоді, коли почався значний виніс піску в перегінному тунелі. Наразі винесення породи, протікання тунелю та просідання ґрунту немає. Ситуація стабілізована та контрольована, а також перебуває під постійним наглядом фахівців», – повідомив Віктор Брагінський.
 
Нагадаємо, що днями поруч із місцем просідання ґрунту енергопостачальна компанія також прокладала кабельні мережі із застосуванням відповідної будівельної техніки. Роботи не пов’язані із ситуацією, що виникла на перегоні між станціями «Деміївська» – «Либідська», та досі тривають.
 

Під час пресбрифінгу також йшлося про інші ділянки метро, які в подальшому потребують планових ремонтів, зокрема й перегінний тунель між станціями «Тараса Шевченка» – «Почайна». 

 
Коментарі (0)