Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортВ.Кличко:"Відновлено повноцінний рух поїздів між станціями "Героїв Дніпра" – "Теремки"
Новини ЖКГ
17 Вересня 2024 p.
16 Вересня 2024 p.
13 Вересня 2024 p.
12 Вересня 2024 p.
11 Вересня 2024 p.
10 Вересня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

В.Кличко:"Відновлено повноцінний рух поїздів між станціями "Героїв Дніпра" – "Теремки"

Увесь комплекс робіт тривав 9 місяців. За цей час підготували будівельний майданчик, переклали понад 200 кабельних мереж
Пусконалагоджувальні роботи на оновленій ділянці тунелю між станціями «Деміївська» – «Либідська» завершені. Сьогодні, 12 вересня, буде відновлений повноцінний рух поїздів між станціями «Героїв Дніпра» – «Теремки». 
 
Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко, пише "Україна Комунальна".
 
«Увесь комплекс робіт тривав 9 місяців. За цей час підготували будівельний майданчик, переклали понад 200 кабельних мереж, зокрема мереж ДТЕКу, «Укртелекому», інших. Розробили котлован глибиною понад 15 м, демонтували стару частину тунелю довжиною у 27 метрів та побудували нову. Посилили з обох сторін і тунельну оправу, що примикає до нової ділянки (загальною довжиною понад 50 м). Уклали нові колії, відновили всі інженерні мережі, налагодили безпекові системи руху поїздів. Перегінний тунель між станціями «Деміївська» – «Либідська» знаходиться у складних гідрогеологічних умовах. Тому під час ремонту здійснили всі необхідні роботи з гідроізоляції тунельної оправи та хімічного закріплення ґрунтів навколо неї. Кошторисна вартість усього комплексу робіт склала 383 млн грн, що на 62 млн грн менше початкової вартості», – написав Віталій Кличко.
 
Він зазначив, що паралельно з відновлювальними роботами провели й експертні дослідження з визначення причин виникнення ситуації. Зокрема підтверджено, що її причиною є окремі помилки на етапі проєктування та неякісне виконання будівельно-монтажних робіт на етапі будівництва цієї ділянки тунелю.
 
А саме: оправа тунелю згідно з проєктом повинна експлуатуватися при значно меншому рівні ґрунтових вод; оправу тунелю збудовано неякісно з порушенням допусків монтажу кілець; не виконано компенсаційних заходів (хімічного закріплення ґрунтів), зокрема, для унеможливлення впливу перерізуючих зусиль тунелю у місці зміни інженерно-геологічних умов основи; жорсткість тунелю нижча проєктної – з причини застосування стінових блоків замість лоткових (зменшена товщина та відсутність ребер).
 

Крім того, проведеними лабораторними дослідженнями підтверджено грубі порушення при будівництві в частині відсутності хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю. 

 
Коментарі (0)