Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїБлагоустрійЗимові вулиці приводять киян до лікарень
Новини ЖКГ
28 Березня 2024 p.
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Зимові вулиці приводять киян до лікарень

Через неприбраний сніг, який з часом втармбовується і перетворюється на ожеледицю, щодоби до медичних закладів столиці звертаються понад півтори сотні травмованих киян

Відсутність техніки, нестача коштів та «нічийні» проїзди – на думку колишнього мера столиці Івана Салія, є найбільшими проблемами киян у зимовий період.

«Перед початком зими влада прозвітувала, що закупила солі навіть більше, ніж потрібно, і що кількість очисної техніки не зменшилась. Але ж ніхто не прозвітував, чи вистачає цієї техніки і скільки машин ще потрібно», - зазначає пан Салій.

Крім того, за його словами, у місті досі існують «нічийні» дороги. Перш за все колишній голова КМДА має на увазі міжбудинкові проїзди.

«Коли йдеться про те, що їх потрібно утримувати та очищати від снігу, з’ясовується, що вони нікому не належать і ні в кого на балансі не перебувають. Тому й виходить, що деякі двори цієї зими очисної техніки ще не бачили», - зазначає він.

За словами колишнього голови столиці, дискусія з приводу відповідальності за стан внутрішньоміських доріг у зимовий період точиться вже понад 10 років.

Читайте також: У Києві слизькі тротуари списують на «людський чинник»

«За центральні дороги відповідає «Київавтодор», і вони чистяться. Крім цього, «Автодор» відповідає ще за 25% внутрішньоквартальних проїздів. Ще 30% проїздів прибирають ЖЕКи. Решта ні в кого на балансі не значиться, тому їх ніхто і не прибирає», - зазначає пан Салій.

Змінити цю ситуацію, переконаний юрист Максим Баришніков, можуть судові позови. За його словами, якщо відповідні служби усвідомлять, що за неочищені вчасно дороги чи тротуари можуть понести покарання, то резерви для закупівлі необхідної кількості реагентів та техніки віднайдуть.

«Тим, хто сьогодні штурмує відділення медичної допомоги, я б порадив одразу після цього штурмувати суди. Коли кожен притягуватиметься до відповідальності за неприбрані дороги та лід і коли ця відповідальність буде реальна, тоді вулиці прибиратимуться», - зазначає юрист.

Проте, якщо у світовій судовій практиці відшкодування за шкоду здоров’ю вимірюються значними сумами, то у нас поки що йдеться про мінімальні компенсації  від 1 до 7 тис. грн.

Джерело: Голос України

 
Коментарі (0)