Рус Укр
ГлавнаяКомментарииТранспортВ.Кличко: "У вересні відновлять рух поїздів оновленою синьою гілкою метрополітену"
Опросы все опросы
ЧТО ПРЕПЯТСТВУЕТ ВАМ ВОВМРЕМЯ ПЛАТИТЬ ПО СЧЕТАМ ЗА УСЛУГИ ЖКХ?
Слишком высокие тарифы
Регулярное повышение квартирной платы
Низкое качество услуг или их полное отсутствие
Не соблюдение исполнителями сроков по вывозу мусора
Бездействие ЖЭКа
Ничего, я всегда вовремя плачу
Я не считаю нужным платить за коммунальные услуги

 







 

В.Кличко: "У вересні відновлять рух поїздів оновленою синьою гілкою метрополітену"

За словами Кличка, міська рада Києва наразі робить все можливе, щоб через місяць рух між станціями Деміївська та Либідська був запущений.
У Києві у вересні відновлять рух поїздів оновленою синьою гілкою метрополітену. Про це в ефірі на телеканалі Київ у середу, 24 липня, сказав міський голова Віталій Кличко.
 
За словами Кличка, міська рада Києва наразі робить все можливе, щоб через місяць рух між станціями Деміївська та Либідська був запущений.
 
«Дуже в стислі кроки… Тобто працюємо без вихідних для того, щоб відновити рух метрополітену. Я не називаю чітку дату, а сподіваюся, що надзвичайних якихось ситуацій не буде, робимо все, щоб у вересні рух було відновлено», — заявив Кличко.
 
Нагадаємо, 8 грудня 2023 року КМДА повідомила про припинення на пів року руху поїздів на шести станціях синьої гілки київського метро — від Деміївської до Теремків.
 
Закриття станцій пояснили необхідністю термінового ремонту перегінного тунелю.
 
За результатами експертного дослідження вже остаточно встановлено, що причинами виникнення аварійної ситуації на перегоні між станціями метро «Деміївська» – «Либідська» є неякісні проєктні рішення та неякісні будівельні роботи при спорудженні цієї ділянки тунелю, пише "Україна Комунальна".
 
Це підтверджено комплексними та лабораторними дослідженнями Науково-дослідної судово-експертної установи із залученням наукових, науково-технічних і профільних експертів.
 
Експертами встановлено, що причинами виникнення аварійної ситуації є:
  • оправа тунелю згідно з проєктом повинна експлуатуватися при значно меншому рівні ґрунтових вод;
  • оправу тунелю збудовано неякісно з порушенням допусків монтажу кілець;
  • жорсткість тунелю нижча проєктної – з причини застосування стінових блоків замість лоткових (зменшена товщина та відсутність ребер).

Проведені лабораторні дослідження підтверджують грубі порушення при будівництві в частині відсутності хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю, що також є причиною виникнення аварійної ситуації. Водночас відсутня будь-яка інформація від правоохоронних органів про проведення таких лабораторних досліджень зазначеної експертизи.  

 
Комментарии (0)