Рус Укр
ГоловнаКоментаріТранспортВ.Кличко: "У вересні відновлять рух поїздів оновленою синьою гілкою метрополітену"
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

В.Кличко: "У вересні відновлять рух поїздів оновленою синьою гілкою метрополітену"

За словами Кличка, міська рада Києва наразі робить все можливе, щоб через місяць рух між станціями Деміївська та Либідська був запущений.
У Києві у вересні відновлять рух поїздів оновленою синьою гілкою метрополітену. Про це в ефірі на телеканалі Київ у середу, 24 липня, сказав міський голова Віталій Кличко.
 
За словами Кличка, міська рада Києва наразі робить все можливе, щоб через місяць рух між станціями Деміївська та Либідська був запущений.
 
«Дуже в стислі кроки… Тобто працюємо без вихідних для того, щоб відновити рух метрополітену. Я не називаю чітку дату, а сподіваюся, що надзвичайних якихось ситуацій не буде, робимо все, щоб у вересні рух було відновлено», — заявив Кличко.
 
Нагадаємо, 8 грудня 2023 року КМДА повідомила про припинення на пів року руху поїздів на шести станціях синьої гілки київського метро — від Деміївської до Теремків.
 
Закриття станцій пояснили необхідністю термінового ремонту перегінного тунелю.
 
За результатами експертного дослідження вже остаточно встановлено, що причинами виникнення аварійної ситуації на перегоні між станціями метро «Деміївська» – «Либідська» є неякісні проєктні рішення та неякісні будівельні роботи при спорудженні цієї ділянки тунелю, пише "Україна Комунальна".
 
Це підтверджено комплексними та лабораторними дослідженнями Науково-дослідної судово-експертної установи із залученням наукових, науково-технічних і профільних експертів.
 
Експертами встановлено, що причинами виникнення аварійної ситуації є:
  • оправа тунелю згідно з проєктом повинна експлуатуватися при значно меншому рівні ґрунтових вод;
  • оправу тунелю збудовано неякісно з порушенням допусків монтажу кілець;
  • жорсткість тунелю нижча проєктної – з причини застосування стінових блоків замість лоткових (зменшена товщина та відсутність ребер).

Проведені лабораторні дослідження підтверджують грубі порушення при будівництві в частині відсутності хімічного закріплення ґрунтів навколо тунелю, що також є причиною виникнення аварійної ситуації. Водночас відсутня будь-яка інформація від правоохоронних органів про проведення таких лабораторних досліджень зазначеної експертизи. 

 
Коментарі (0)