Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортБудівництвом метро на Троєщину займеться департамент КМДА
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Будівництвом метро на Троєщину займеться департамент КМДА

Департамент КМДА взяв на себе функції замовника будівництва метро на Троєщину. Протягом місяця «Київський метрополітен» має передати свої обов'язки.

Замовником будівництва метро на Троєщину стане транспортний департамент КМДА замість «Київського метрополітену», пише «Інтерфакс - Україна».

Зокрема, Київська міська держадміністрація розпорядилася передати функції замовника будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна» своєму департаменту транспортної інфраструктури.

Так, згідно з розпорядженням КМДА № 1440 від 20 серпня, комунальне підприємство «Київський метрополітен» у місячний термін має передати департаменту функції замовника, проектно-кошторисну документацію, обсяги незавершеного будівництва та іншу будівельну документацію.

Департамент транспортної інфраструктури повинен, у свою чергу, визначити генеральні проектну та будівельну організації для проведення робіт на об'єкті, забезпечити дотримання правил благоустрою міста, оформити право на користування земділянкою для виконання необхідних будробіт.

Нагадаємо, перша черга четвертої Подільсько-Вигурівської лінії Київського метрополітену буде складатися з шести станцій: «Глибочицька» (пересадка на станцію «Лук'янівська» Сирецько-Печерської лінії), «Подільська» (пересадка на станцію «Тараса Шевченка» Куренівсько-Червоноармійської лінії), «Суднобудівна» (на Рибальському острові), «Труханів острів», «Затока Десенка», «Веселкова». Надалі лінія піде на Троєщину, де проляже вздовж просп. Маяковського, а в протилежному напрямку - через вокзал «Київ-Пасажирський» до аеропорту «Київ» (Жуляни).

Як повідомляла «Україна Комунальна», Київ розраховує отримати кредит під державні гарантії на будівництво метро на Троєщину. За словами глави КМДА, Київ подав документи до Кабінету Міністрів на отримання держгарантій на загальну суму 12 млрд грн, з них 10 млрд грн - на будівництво першої черги метро на Троєщину і Подільського мостового переходу, а також станції метро «Теремки».

 
Коментарі (0)