Рус Укр
ГоловнаГоловнеБудівництвоБізнесмени прокладуть метро на Троєщину
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

 









 

Бізнесмени прокладуть метро на Троєщину

Гілка метрополітену, що веде на Троєщину, будуватиметься за кошти приватних інвесторів.

Будівництво четвертої лінії метрополітену стане першим масштабним прикладом приватно-державного партнерства в Україні.

Це буде перший інфраструктурний проект, який фінансуватиметься за кошти інвестора і позбавить місто необхідності позичати кошти. Про це заявив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко. Він зазначив, що таке партнерство у будівництві інфраструктури на сьогодні визнане у світі одним із найефективніших, інформує прес-служба КМДА.

«Закон, що регулює такі відносини, прийнятий два роки тому, проте за цей час ніхто не спромігся реалізувати у країні масштабний проект за схемою приватно-державного партнерства. Адже це дуже кропітка робота, яка потребує детальних прорахунків і дуже чіткої та прозорої взаємодії з інвестором. Київ буде першим. Ми ретельно працюємо над проектом будівництва метрополітену за рахунок інвестора – у лютому було оголошено конкурсні торги із визначення консультанта. Шість компаній подали свої пропозиції на право виступити фінансовим консультантом. У липні цього року відбулося розкриття тендерних пропозицій, переможцем визнано ВАТ «Федеральний центр проектного фінансування». Наразі готується договір з консультантом та технічне завдання до нього», – розповів Руслан Крамаренко.

За його словами, до кінця року компанія надасть на розгляд дві фінансові моделі будівництва та роботи нового метрополітену. Вони будуть ретельно розглянуті спеціалістами та представлені на розгляд громаді.

Зазначимо, що обидві моделі – за принципом ДПП. Перша буде схемою концесії – при такому підході інвестор повертатиме вкладені кошти за рахунок виручки від проданих квитків і отриманої різниці в тарифі від міста (адже вартість проїзду сьогодні нижча за економічно обґрунтований тариф), при цьому експлуатантом буде виступати приватна компанія.

Друга фінансова схема – це договір життєвого циклу. У такому випадку інвестор буде отримувати грошові кошти з міського бюджету протягом 15-20 років, а експлуатантом буде виступати комунальне підприємство «Київський міський метрополітен».

 
Коментарі (0)