Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортДо столичного транспорту під'єднають інтелект
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

До столичного транспорту під'єднають інтелект

Одним із найбільш пріоритетних напрямків роботи міської влади на найближчі роки є впровадження так званої інтелектуальної системи транспортного управління.

Одним із найбільш пріоритетних напрямків роботи міської влади на найближчі роки є впровадження так званої інтелектуальної системи транспортного управління – автоматизованої системи диспетчерського управління транспортом, виокремлення смуг для руху громадського транспорту та подальше оновлення рухомого парку. Ці та інші перспективи розвитку транспортної інфраструктури міста розглядали під час круглого столу «Сучасні системи громадського транспорту» фахівці столичних управлінь та підприємств.

Про це «У.К.» повідомили в прес-службі КМДА. 
 
За словами першого заступника начальника головного управління транспорту та зв’язку міста Києва Івана Шпильового, автоматизована система диспетчерського управління дозволить на 15-20% збільшити пропускну спроможність автошляхів міста. Ця система є невід’ємною складовою іншої важливої схеми – автоматизованої системи керування дорожнім транспортом, яка зараз впроваджується у столиці.
 
Крім того, за словами заступника головного інженера КП «Київпастранс» Миколи Гузенка, зараз підприємством відпрацьовується сучасна система сплати за проїзд. У майбутньому, зокрема, передбачається застосувати універсальну електронну картку для проїзду у всіх видах громадського транспорту, або ж спеціально запрограмований «смарт-жетон».
 
До обговорення запросили також іноземних фахівців, які поділилися власним досвідом реформування транспортної галузі у своїх містах та презентували власні пропозиції щодо модернізації транспортної системи Києва. Так, пропозиції щодо впровадження швидкісних автобусних перевезень у столиці озвучив експерт Міжнародного консалтингового агентства GIZ Армін Вагнер (Німеччина), а про транспортне моделювання як інструмент прогнозування транспортних потоків поінформував присутніх представник російської компанії «А+С Консалт» Сергій Блакитний.
 
 Катерина Ляшевська
 
Коментарі (0)