Рус Укр
ГоловнаВибір редакціїТранспортЄдиний електронний квиток не вплине на пільговиків
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Єдиний електронний квиток не вплине на пільговиків

Після введення єдиного електронного квитка для пасажирів пільгових категорій нічого не зміниться: вони й надалі користуватимуться своїм правом безоплатного проїзду без жодних обмежень.

Пасажири пільгових категорій, яким держава чи міська влада гарантують право на безкоштовний проїзд, після введення єдиного електронного квитка й надалі користуватимуться цим правом без жодних обмежень. Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі КМДА.

Так, гостям столиці, як і раніше, треба буде лише пред’явити відповідне посвідчення. Столичні ж пільговики отримають «Картку киянина» «Це не лише зніме будь-які бар’єри пересування містом, а й допоможе вести облік таких категорій громадян, адже картка міститиме всі дані про вид пільг», - зазначають у КМДА.

Окрім того, зміни допоможуть точно підрахувати кількість пільгових проїздів та здійснювати компенсацію з бюджету лише за реально спожиті послуги.

«Зі зміною системи оплати проїзду в громадському транспорті не втратять гарантовані державою пільги й студенти. Придбати проїзні квитки вони й надалі зможуть за 50% від повної вартості» - запевняють у прес-службі.

А також додають, що впровадження такої системи в муніципальному транспорті допоможе отримати точну інформацію про пасажиропотоки в місті. Це, у свою чергу, дозволить оптимізувати графік і маршрут руху транспортних засобів, а також сприятиме впровадженню гнучкої тарифної політики для всіх користувачів транспортних послуг.

Катерина Ляшевська

 
Коментарі (1)
Олег2
07 Листопада 2013 p. 19:22
КОМЕНТАР до цієї статті і виразу в ній "отримати точну інформацію про пасажиропотоки в місті". 1. Якщо автобуси не ходять, на них і не розраховують. Як тоді можливо робити "висновки" - потрібен чи не потрібен? 2. Наприклад, автобус N 5 в Києві, який їздить до залізничного вокзалу. ЗА РОЗКЛАДОМ - ДВА РАЗИ НА ГОДИНУ! Поїзди їздять часто і за графіком, а автобус N 5, який мав би возити людей НА ВОКЗАЛ з Московської площі замість СКАСОВАНОГО В 2000 РОЦІ ВІДПОВІДНОГО ТРАМВАЮ обслуговується ну може ДВОМА машинами. На вокзал з залізничним квитком на автбусі N 5 їздити сенсу немає. Ще влітку 2013 року їздили мікроавтобуси, але тепер вже не їздять. 3. Ще - автобус N 5 їздить до Деміївського ринку. До цього ринку доступу для людей без автомобілів немає! Станція метро Деміївська або Автовокзал знаходяться дуже далеко для користувачів овочевого ринку, сумка з овочами важка. 4. А тепер буде ЩЕ і БАСКЕТБОЛЬНЕ будівництво, замість КиївГуми. Для Деміївського ринку там по проекту місця точно НЕМАЄ. А ще там є 2 речових ринки. 5. Ще цим автобусом їздять на Байкове кладовище, і з нього - теж. Це окрема тема. Дорога до кладовище від станції метро "Палац Україна" взагалі ніким не обслуговується! Тільки цей автобус їздить в центр і на вокзал з кладовища. На цьому кладовищі ціни безбожні, А ТРАНСПОРТУ ДО НЬОГО НЕМАЄ (крім автобусів ПАЗ, що не дай боже!). Це точно - бойкот здирникам - працівникам кладовища. Мені здається, що в поганій роботі маршруту N 5 винні пасажири - в основному - пенсіонери, які не платять за проїзд. Держава не повертає гроші за пенсіонерів? Тоді зробіть так і на Печерську, скоротіть маршрути - може пенсіонери погодяться? ПОВЕРНІТЬ РЕГУЛЯРНУ РОБОТУ РЕЙСУ АВТОБУСА N5 !