Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортЕксперт: Столичне метро не можна вважати збитковим
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


     



    https://www.iec-expo.com.ua/kt-2021.html







 

Експерт: Столичне метро не можна вважати збитковим

Столичне метро не можна вважати збитковим, тому всередині інфраструктури «Київського метрополітену» розміщується багато платної реклами

 

толичне метро не можна вважати збитковим, тому всередині інфраструктури «Київського метрополітену» розміщується багато платної реклами.

Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA повідомив експерт громадської кампанії «Євро-Патруль» В'ячеслав Коновалов.

«У Києві та в столичному транспорті є рекламний ринок. Також в метро є продаються рекламні площі. Як я розумію, місто заробляє великі гроші на рекламу в столичному метрополітені - близько 500 млн грн на рік. Але отримані від реклами гроші йдуть не в міськадміністрацію, а в приватну структуру, організовану при міськадміністрації. Ми вивчали цю ситуацію силами «Євро-Патруля». У метро конкретно під рекламу використовують близько 600 вагонів. У кожному кілька десятків рекламних наклейок. Плюс на стінах метрополітену вздовж ескалаторів розміщується реклама, і на стінках станцій метро біля перону теж розміщується платна реклама. Ось це все і приносить близько 500 млн грн », - сказав аналітик.

В.Коновалов вважає, що міська влада повинна дотувати метрополітен з доходів від реклами в метро.

«Коли у керівництва «Київського метрополітену» журналісти запитують «Чому ви знову підвищуєте вартість проїзду, адже ви заробляєте на рекламі?», Там відповідають, що це не метро заробляє, а якась приватна структура при міськадміністрації. Логічно було б очікувати, що якщо ця структура підконтрольна міськадміністрації, то за ці гроші і повинні частково дотувати метрополітен, і тоді виявиться, що метро перестане бути збитковим. І ось якщо так буде, то і тарифи на проїзд підвищувати не треба, тому що адже гроші за рекламу в метро цілком можуть покрити частину витрат », - сказав експерт.

 

 

 
Коментарі (0)