Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортКиянам обіцяють масштабні транспортні зміни
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Киянам обіцяють масштабні транспортні зміни

У планах міської влади побудувати «легке» метро, продовжити міську електричку на Троєщину та зробити її швидкісною, а також об'єднати у кільце столичний метрополітен.

За рік міську електричку зроблять швидкісною та протягнуть через всю Троєщину, ще за три роки – від Петрівки до Південного вокзалу побудують п'ять нових станцій метро, а два береги столиці закільцюють трамваєм. Про це повідомляють «Вести» з посиланням на документ з планами міської влади стосовно того, як у найближчі роки буде розвиватися транспортна мережа Києва. Найближчим часом цю схему повинні розглянути на містобудівній раді, а потім затвердити у Київраді.

Новинкою для Києва стане поява «легкого» метро, яке курсуватиме через весь Київ по колу. «Це щось середнє між метро і трамваєм. Прикладом може служити наш швидкісний трамвай, він не перетинає перехрестя, а йде по своїй окремій смузі. Ми пропонуємо, щоб цей рейковий транспорт їздив не по центру дороги, як зараз, а по крайній правій смузі. Так він не висаджуватиме людей на проїжджу частину і не заважатиме руху іншого транспорту. Також для нього будуть обладнані спеціальні зупинки», - розповів головний спеціаліст відділу моніторингу інженерно-транспортної структури Києва при Головархітектурі Віктор Петрук.

За словами пана Петрука, все коло трамвай буде проїжджати за 32 хв зі швидкістю 60 км на годину. Трамвай зможе перевозити на годину до 28 тис. пасажирів в одному напрямку, що значно покращить транспортне сполучення для мешканців старої Дарниці, Троєщини та Борщагівки. «В кільце будуть вливатися три швидкісних трамвайних лінії: вже існуюча Борщагівська і нові – Троєщинська та Ленінградська. Також трамвай на ДВРЗ продовжать до Червоного Хутора», - додав Віктор Петрук.

У аналогічне кільце планують об'єднати столичний метрополітен. «Перший етап – будівництво п'яти станцій метро від Південного вокзалу до Петрівки. Ця ділянка перетне три вже існуючі лінії метро і покладе початок будівництву підземки, яке об'єднає по кільцю весь Київ з відгалуженнями на Троєщину, Виноградар та Жуляни. Так що метро буде в пішій доступності в кожному районі», - розповів пан Петрук.

За його підрахунками, перші п'ять станцій з депо можна побудувати всього за три роки, а вже потім займатися продовженням ліній у будь-яку зі сторін. Всього ж з'явиться близько 40 нових станцій метро.

Лише за рік пропонується продовжити міську електричку на Троєщину (до вулиці Цвєтаєвої), а також зробити її швидкісною. «Головна проблема міськелектрички – в її швидкості та постійних затримках. Це відбувається через те, що на Петровському мосту їй доводиться пропускати зустрічні потяги. Щоб такого не відбувалося, ми хочемо пустити вранці міськелектричку на ділянці від Петровського моста до Караваєвих дач лише в одному напрямку, а ввечері – лише у зворотному. Інша частина кола буде працювати в обох напрямках», - каже Віктор Петрук. 

 
Коментарі (0)