Міська влада нагадує про порядок проведення перерахунків плати за надання неякісної послуги. Зокрема, за надані не у повному обсязі житлово-комунальні послуги централізованого опалення житлові організації у січні поточного року перерахували киянам 867,8 тис. грн.
Про це «У.К.» повідомили у комунальному підприємстві «Головний інформаційно-обчислювальний центр».
Як зазначено в повідомленні, якщо комунальні послуги надані не у повному обсязі (або ненадана), споживач повинен повідомити про це виконавця в усній чи письмовій формі. Зауважимо, що повідомлення споживача обов’язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів.
За результатами перевірки та встановлення факту неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг складається акт-претензія, який підписує споживач та представник організації, що обслуговує будинок.
Акт-претензію розглядають та упродовж трьох робочих днів повідомляють споживачеві про її задоволення або про відмову у задоволенні (причину відмови обґрунтовують).
Зауважимо, що порядок проведення перерахунків плати за комунальні послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення у разі ненадання або їх надання не у повному обсязі, зниження якості встановлений Постановою КМУ від 17.02.2010 року №151.
Нагадаємо, нормативним вважається безперебійне надання комунальних послуг з централізованого опалення протягом усього опалювального сезону. Допустимий строк відхилення – 12 годин на добу (один раз на місяць).
Нормативною вважається температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) 18°C (у наріжних кімнатах 20°C).
Допустимий строк відхилення – 12 годин на добу (один раз на місяць). Зменшення плати – на 5% за кожний градус відхилення від 18°C до 12°С у житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах від 20°C до 14°C) за період відхилення (протягом усього строку відхилення).
При температурі в житлових приміщеннях нижче, ніж 12°C (у наріжних кімнатах нижче, ніж 14°C), плата за централізоване опалення не стягується.
Питанням надання киянам якісних комунальних послуг (ЖКП) особисто опікується перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак.
Ольга Гальчинська