Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГКияни не сплачуватимуть за неякісні житлово-комунальні послуги (ЖКП)
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Кияни не сплачуватимуть за неякісні житлово-комунальні послуги (ЖКП)

За надані не у повному обсязі житлово-комунальні послуги централізованого опалення житлові організації у січні поточного року перерахували киянам 867,8 тис. грн

Міська влада нагадує про порядок проведення перерахунків плати за надання неякісної послуги. Зокрема, за надані не у повному обсязі житлово-комунальні послуги централізованого опалення житлові організації у січні поточного року перерахували киянам 867,8 тис. грн.

Про це «У.К.» повідомили у комунальному підприємстві «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

Як зазначено в повідомленні, якщо комунальні послуги надані не у повному обсязі (або ненадана), споживач повинен повідомити про це виконавця в усній чи письмовій формі. Зауважимо, що повідомлення споживача обов’язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів.

За результатами перевірки та встановлення факту неналежного надання або ненадання житлово-комунальних послуг складається акт-претензія, який підписує споживач та представник організації, що обслуговує будинок.

Акт-претензію розглядають та упродовж трьох робочих днів повідомляють споживачеві про її задоволення або про відмову у задоволенні (причину відмови обґрунтовують).

Зауважимо, що порядок проведення перерахунків плати за комунальні послуги з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення у разі ненадання або їх надання не у повному обсязі, зниження якості встановлений Постановою КМУ від 17.02.2010 року №151.

Нагадаємо, нормативним вважається безперебійне надання комунальних послуг з централізованого опалення протягом усього опалювального сезону. Допустимий строк відхилення – 12 годин на добу (один раз на місяць).

Нормативною вважається температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) 18°C (у наріжних кімнатах 20°C).

Допустимий строк відхилення – 12 годин на добу (один раз на місяць). Зменшення плати – на 5% за кожний градус відхилення від 18°C до 12°С у житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах від 20°C до 14°C) за період відхилення (протягом усього строку відхилення).

При температурі в житлових приміщеннях нижче, ніж 12°C (у наріжних кімнатах нижче, ніж 14°C), плата за централізоване опалення не стягується.

Питанням надання киянам якісних комунальних послуг (ЖКП) особисто опікується перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак.

 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)