Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійКиїв очистять від реклами
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

Погода

Київ очистять від реклами

Столична влада взялась за очистку міста від засилля білбордів та рекламних площ. Принаймні такі плани озвучують в КМДА.

За останні роки реклами на вулицях Києва стало вдвічі менше – з 12 тисяч наземних конструкцій залишилось 6,5 тисяч. Реформа реклами, яку розробили в КМДА, передбачає подальше скорочення. Максимальна кількість площ має становити 4390 одиниць.

Зараз підприємці можуть використовувати під власну рекламу наземні конструкції – це рекламні щити та білборди, фасади будівель та дахи. Що стосується територіальних меж, то влада розділила Київ на чотири зони.

Історична частина столиці та парки відносяться до нульової зони. Їх мають повністю звільнити від наземних конструкцій, там діють суворі обмеження у фасадній рекламі.

У першій форматній зоні дозволяється розміщення сіті-лайтів. У другій зоні можна буде зустріти конструкції розміром до 8 квадратних метрів. До цих зон відноситься центральна частина Києва.

Рекламні щити можна буде побачити тільки у третій та четвертій зонах. Тут суворих обмежень не запроваджували. Йдеться про спальні райони міста.

Транспортні розв’язки потрапили під заборону реклами. Над дорогами вже немає так званих тролей, а пішоходам не заважають невеликі переносні конструкції.

В першу чергу це зроблять з метою безпеки дорожнього руху. Мова йде про рекламу на парковках, зупинках, поблизу переходів та перехресть.

– Дуже багато чинників втрати людей на дорогах, в тому числі наявність в місцях концентрації ДТП відволікаючих факторів. Ні для кого не секрет, що завдання рекламної конструкції – привернути увагу. А завдання водія – не відволікатися ні на що, – говорить заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Особливе місце столичної реклами – метро. Десятки листівок приходяться лише на один вагон підземки. В планах міської влади уніфікувати хаотичну рекламу метрополітену. В КМДА створили робочі групи, які будуть обходити усі станції, та в кожному окремому випадку визначати місця, де можна розміщувати комерційну інформацію.

Винятки становитимуть станції-пам’ятки архітектури. Там реклами не має бути зовсім. Це стосується 7 з 52 станцій метро. Схеми розміщення реклами на решті локацій вже восени подадуть на затвердження міському голові.

В КМДА запевняють, що стаття доходів від реклами не є бюджетоутворюючою та не приносить значних ресурсів. Тож скорочення рекламних площ не стане відчутним у фінансовому світлі. А щоб його зовсім мінімізувати, підвищать тарифи на розміщення реклами.

– Ми актуалізуємо тарифи на розміщення реклами. До кінця року вони будуть затверджені і будуть діяти, – повідомляє начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.

Минулий рік приніс Києву 185 мільйонів  гривень доходу від реклами. Загальна ж сума бюджету столиці становила 42 мільярди. Міська влада сподівається, що перегляд тарифів допоможе розвитку рекламного бізнесу і зростанню надходжень від податків.

Фасадна реклама – напевне найпроблемніше питання реформи. За новими правилами, вивіски не мають перекривати архітектурні елементи та інженерні комунікації будівель.

Однак робота над правилами фасадної реклами триває і конкретних рішень поки що розробники не повідомляють. Єдине, що відомо напевне – вигляд та розміри рекламних площ залежатимуть від зони, в якій знаходиться будівля.

 

 
Коментарі (0)


16