ПАТ «Київенерго» відкрило сучасний Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) на вулиці Закревського,14 (Деснянський район). Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі компанії.
У новому ЦОК усі столичні споживачі – фізичні та юридичні особи – незалежно від району їх реєстрації отримають консультації та послуги з питань електропостачання, централізованого опалення та гарячого водопостачання. Зокрема, клієнти «Київенерго» за принципом «єдиного вікна» зможуть вирішити питання звітності та розрахунків, оформити заявку на послугу, укласти договір, звірити показання лічильника, сформувати графік погашення заборгованості, оформити заяву на реєстрацію пільг чи субсидії, ознайомитись з інформацією щодо діючих тарифів та з умовами первинного підключення тощо.
Центр обслуговування клієнтів на вулиці Закревського,14 працюватиме шість днів на тиждень без перерви зі зручним для відвідувачів графіком роботи. Зокрема, побутових клієнтів ЦОК прийматиме з 8.00 до 19.00 з понеділка по четвер, у п’ятницю – з 8.00 до 18.00, у суботу – з 8.00 до 17.00. Юридичних клієнтів центр обслуговуватиме з 8.00 до 17.00 з понеділка по четвер та з 8.00 до 16.00 у п’ятницю.
Приміщення нового Центру обслуговування клієнтів «Київенерго» облаштоване з урахуванням потреб клієнтів, у тому числі людей з обмеженими можливостями. Серед додаткових нововведень в обслуговуванні – робота адміністраторів, запровадження електронної черги, можливість сплатити за будь-яку послугу чи товар відразу на місці через касу банку чи Інтернет.
Нагадаємо, як повідомляв раніше в інтерв’ю «Україні Комунальній» генеральний директор ПАТ «Київенерго» Олександр Фоменко, цього року компанія почала реалізовувати проект по створенню нової інфраструктури взаємодії зі споживачами.
«У травні аналогічний Центр обслуговування був відкритий у Дарницькому районі міста, на вул. Бориспільській. Всього до кінця року планується відкрити 4 таких сервісних центри, а до 2015 року – 14» - зауважив Олександр Фоменко.