Усі кияни, чиїм виконавцем послуг з опалення та гарячого водопостачання є «Київенерго» , переведені на прямий формат розрахунків «клієнт – енергопостачальник» за аналогією з роботою європейських теплових операторів. Про це повідомила прес-служба компанії.
«Адаптація платіжок від столичної енергокомпанії до європейського формату – це лише один з етапів переходу «Київенерго» на пряму взаємодію з клієнтами.», - йдеться у повідомленні.
Основні причини перерахунків:
-Уточнення показань хоча б одним власником індивідуального лічильника після того, як розрахунок для всіх мешканців будинку було проведено за показаннями загальнобудинкового лічильника. У цьому випадку компанія повинна провести перерозподіл показань для всіх мешканців.
-Некоректні показання будинкового приладу обліку в попередніх розрахункових періодах.
-Виявлення індивідуального опалення в одній із квартир багатоповерхового будинку, що спричиняє необхідність перерахувань для всього будинку.
Нагадаємо, що в липні 2014 р. у зв'язку зі змінами законодавчого поля всі теплопостачальні компанії, і в тому числі «Київенерго», стали виконавцями послуг із централізованого опалення та гарячого водопостачання для населення, внаслідок чого виникла необхідність сформувати власну клієнтську базу та здійснити перехід до прямих розрахунків з клієнтами.
Раніше рахунки за опалення та гаряче водопостачання у Києві формувалися й поширювалися комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (ГІОЦ).
Слід зазначити, що під час передачі даних з ГІОЦ до «Київенерго» у частини клієнтів були виявлені розбіжності у попередніх періодах між фактичним та оплаченим споживанням послуг з опалення та гарячого водопостачання. Ці клієнти отримали платіжки з відкоригованими сумами.