Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТеплоенергетика«Київенерго» створило власну систему розрахунків за тепло
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

«Київенерго» створило власну систему розрахунків за тепло

Починаючи з липня 2016 р. платіжки за гарячу воду та опалення всі побутові клієнти «Київенерго» отримують безпосередньо від енергопостачальної компанії

Усі  кияни, чиїм виконавцем послуг з опалення та гарячого водопостачання є «Київенерго» , переведені на прямий формат розрахунків «клієнт – енергопостачальник» за аналогією з роботою європейських теплових операторів. Про це повідомила прес-служба  компанії.

«Адаптація платіжок від столичної енергокомпанії до європейського формату – це лише один з етапів переходу «Київенерго» на пряму взаємодію з клієнтами.», - йдеться у повідомленні.

Основні причини перерахунків:   

-Уточнення показань хоча б одним власником індивідуального лічильника після того, як розрахунок для всіх мешканців будинку було проведено за показаннями загальнобудинкового лічильника. У цьому випадку  компанія повинна провести перерозподіл показань для всіх мешканців.

-Некоректні показання будинкового приладу обліку в попередніх розрахункових періодах.

-Виявлення індивідуального опалення в одній із квартир багатоповерхового будинку, що спричиняє необхідність перерахувань для всього будинку.

Нагадаємо, що  в липні 2014 р. у зв'язку зі змінами законодавчого поля всі теплопостачальні компанії, і в тому числі «Київенерго»,  стали виконавцями послуг із централізованого опалення та гарячого водопостачання для населення, внаслідок чого виникла необхідність сформувати власну клієнтську базу та здійснити перехід до прямих розрахунків з клієнтами.

Раніше рахунки за опалення та гаряче водопостачання у Києві формувалися й поширювалися комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (ГІОЦ).

Слід зазначити, що під час передачі даних з ГІОЦ до «Київенерго» у частини клієнтів були виявлені розбіжності у попередніх періодах між фактичним та оплаченим споживанням послуг з опалення та гарячого водопостачання.  Ці клієнти отримали платіжки з відкоригованими сумами.

 

 
Коментарі (0)
Loading...

загрузка...
16