У ПАТ «Київенерго» цієї зими більше ніж удвічі зменшилась кількість серйозних технологічних порушень та відмов обладнання.
Про це «У.К.» повідомили у прес-службі підприємства.
Так, упродовж грудня-лютого кількість відмов обладнання так званої 2 категорії зменшилася до 5 проти 12 за аналогічний період 2010-2011 рр.
Крім того, фахівці Компанії налагодили процес оперативної ліквідації наслідків дрібних пошкоджень. Так, у разі проблем з постачанням електрики, підключення споживачів за резервними схемами відбувалось протягом 2-4 годин, а при аваріях тепломереж навіть ліквідація серйозних пошкоджень тривала не більше 24 годин.
Тим не менше, кількість середніх та дрібних пошкоджень тепломереж в Києві складає в середньому близько 20 на добу.
«Безумовно, електричні та теплові мережі столиці потребують негайного оновлення. Наприклад, стан теплопроводів такий, що інакше як щоденним подвигом їхню експлуатацію назвати не можна. Необхідно готувати санки вже зараз — нам вдалося уникнути серйозних пошкоджень у цьому році, але наступна зима вимагає від нас серйозної підготовки. Та сьогодні у Компанії немає можливості для залучення інвестицій необхідного масштабу в теплові мережі. Владі Києва необхідно якнайшвидше визначатись із джерелом інвестицій — чи то концесія, чи бюджет, чи будь-який інший шлях», - зазначив генеральний директор ПАТ «Київенерго» Олександр Фоменко.
Відмова II категорії стосується пошкодження основного устаткування станцій, котелень тощо, трубопроводу діаметром 500 мм і більше в опалювальний період, що призводять до перерви енергопостачання споживачів тривалістю від 12 до 24 годин.
Ольга Гальчинська