Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортКиївське метро цілком безпечне - Попов
Новини ЖКГ
27 Березня 2024 p.
26 Березня 2024 p.
25 Березня 2024 p.
22 Березня 2024 p.
21 Березня 2024 p.
19 Березня 2024 p.
18 Березня 2024 p.
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Київське метро цілком безпечне - Попов

Як сказав О.Попов, нічого дивного немає у тому, що трапляються певні проблеми, тому що більшість потягів метро експлуатується ще з 70-90-х років.

Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов запевняє, що столичний метрополітен є цілком безпечним для пасажирів, бо на цьому підприємстві працюють дуже фахові спецалісти.

Про це він сказав у п’ятницю журналістам, коментуючи проблеми з рухом потягів метро, що почастішали останнім часом і траплялись переважно через технічну несправність.

Водночас О.Попов наголосив на потребі якнайшвидшої модернізації та оновлення рухомого складу.

«На сьогодні можна гарантувати безпеку пасажирів, тому що будь-які виходи з експлуатації, з того чи іншого техпроцесу – це не означає, що це буде небезпека людям, бо техніка безпеки передбачає певні реакції на ті чи інші проблеми. І метрополітен у цьому дуже фахово діє», - заявив О.Попов.

За його словами, особливість столичного метрополітену, і це є гордістю Києва, що він є професійним і немає «текучки кадрів».
«Ми, як можемо, підтримуємо заробітну плату, щоб вона була конкурентоспроможною на транспорті як мінімум. Тому там фахівці високого рівня, і вони найкращі в Україні, і я думаю, не тільки в Україні», - додав голова КМДА.

Як сказав О.Попов, нічого дивного немає у тому, що трапляються певні проблеми, тому що більшість потягів метро експлуатується ще з 70-90-х років. «Як би там не було, але не може 40-50 років машина працювати без якихось там проблемних питань. Я знаю. Це проблемне питання», - підкреслив О.Попов.

Він повідомив, що відвідав електродепо на Дарниці, де проводиться капітальний ремонт, реконструкція потягів метро. «Там поставлена робота. Хороші фахівці працюють. Але ж вони підкреслюють, якщо 40 років цьому механізму, воно повинно бути модернізовано, замінено. І тому в нас зараз є на виході дуже важливий проект, де ми залучаємо кошти Кіотського протоколу – це приблизно на 1 млрд грн. Ці кошти підуть на те, щоб переобладнати наші вагони метрополітену, дата випуску яких - 80-й рік», - сказав голова КМДА.

За його словами, у потягах на сучасні японські буде замінено ряд механізмів. «Це буде практично новий вагон. Корпус залишаємо, бо він у гарному стані... Вони дуже якісно зроблені, і немає сеснсу їх міняти. Все інше буде замінено. Цей проект разом з японською стороною і Кременчуцьким вагонобудівним заводом та метрополітеном зараз розглядається, і ми протягом року зможемо отримати 100 нових, модернізованих вагонів”, - повідомив О.Попов.

Також він зазначив, що Київ отримає цього року декілька нових потягів, придбаних за кошти кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку.

«Але головне питання на цей календарний рік – це те, що ми залучимо кошти Кіотського протоколу. Це більш масове переобладнання», - наголосив голова КМДА.

Джерело - УНІАН

 
Коментарі (0)