Мінінфраструктури запустить цілу програму розвитку метрополітену в країні. Про це повідомило на своїй сторінці в Facebook Міністерство інфраструктури.
Нинішні потреби столиці не відповідають можливостям метрополітену.
"Коригування потрібна для приведення проектів у відповідність до сучасних потреб столиці, а також для визначення актуальної ціни будівництва", - пояснили в Мінінфраструктури. Мова про коригування проектів, затверджених ще в 2008-2012 роках.
"На прикладі Подільсько-Воскресенського моста ми бачимо, як затягування будівництва і деактуалізація проекту, ще й в умовах хаотичної забудови, може привести до катастрофічних для міста наслідків", - заявив міністр інфраструктури Олександр Кубрак.
У перспективі міністерство розглядає варіант запуску системної державної програми з розвитку метрополітену в Україні.
Коригування торкнуться проекту будівництва I черги Лівобережної лінії метрополітену Троєщина - Осокорки від вул. Милославська до станції метро "Лівобережна" з електродепо "Троєщина" в Деснянському та Дарницькому районах Києва. Також переглянуть ділянки 4-ї гілки (Подільсько-Вигурівської лінії) метрополітену від станції "Вокзальна" до ст. "Райдужна" з відгалуженням в напрямку житлового масиву Вигурівщина-Троєщина.
Останні 10 років в Україні нові станції метро не будувалися. За роки незалежності були введені в експлуатацію 36 станцій, з них тільки 4 - з 2011 по 2021 рік. У Києві найостанніша на сьогодні станція "Теремки" була відкрита в 2013 році.
Раніше повідомлялося, що АТ "Київметробуд" через суд намагається відстрочити дату здачі ділянки Сирецько-Печерської лінії метро від станції "Сирець" на житловий масив Виноградар. Підрядник судиться з комунальним підприємством "Київський метрополітен", і просить суд перенести встановлений контрактом термін з 26 листопада 2021 року на 12 травня 2023 року.