Підприємство ПрАТ «АК «Київводоканал» нагадує своїм споживачам, що саме сьогодні, 10 січня, вже можна надавати показники лічильників.
Для того, аби не допускати розбіжностей в розрахунках та, як наслідок, заборгованості за послуги, а також щоб отримувати рахунки відповідно до фактичного споживання, наголошуємо, що потрібно вчасно надавати показники лічильників.
Термін надання показників з 10 числа по останній день кожного місяця.
Передавати показники можна наступними способами:
1. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
2. Через сайт vodokanal.kiev.ua за посиланням «лічильники – надати показники».
3. За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з них на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту "Київводоканал", і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.
4. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-0202 – у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з‘єднання з оператором.
Підприємство нагадує, що надавати дані потрібно якомога раніше, адже від великої кількості звернень в останні дні місяця відбуваються збої як в електронній мережі, так і в контакт-центрах.