Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняКиївводоканал нагадує про вчасне подання показників лічильників
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

Київводоканал нагадує про вчасне подання показників лічильників

Підприємство ПрАТ «АК «Київводоканал» нагадує своїм споживачам, що саме сьогодні, 10 січня, вже можна надавати показники лічильників.
Підприємство ПрАТ «АК «Київводоканал» нагадує своїм споживачам, що саме сьогодні, 10 січня, вже можна надавати показники лічильників.
 
Для того, аби не допускати розбіжностей в розрахунках та, як наслідок, заборгованості за послуги, а також щоб отримувати рахунки відповідно до фактичного споживання, наголошуємо, що потрібно вчасно надавати показники лічильників.
 
Термін надання показників з 10 числа по останній день кожного місяця.
 
Передавати показники можна наступними способами:  
 
1. Записати показники у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
 
2. Через сайт vodokanal.kiev.ua за посиланням «лічильники – надати показники».
 
3. За допомогою мобільних додатків «Viber» та «Telegram». Для цього необхідно встановити будь-який з них на власний смартфон, знайти та приєднатися до паблік аккаунту "Київводоканал", і відправити тестове повідомлення. Далі потрібно просто діяти за інструкцією Viber-бота або Telegram-бота.
 
4. За телефоном контакт-центру Київводоканалу (044) 202-0202 – у будь-який час можна продиктувати дані на автовідповідач, не очікуючи з‘єднання з оператором.
 

Підприємство нагадує, що надавати дані потрібно якомога раніше, адже від великої кількості звернень в останні дні місяця відбуваються збої як в електронній мережі, так і в контакт-центрах. 

 
Коментарі (0)