Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГТранспортКМДА планує запустити електронний квиток у комунальному транспорті
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги

Погода

КМДА планує запустити електронний квиток у комунальному транспорті

Київська міська державна адміністрація вирішила запустити електронний квиток у комунальному транспорті в тестовому режимі з 1 листопада цього року.
Київська міська державна адміністрація вирішила запустити електронний квиток у комунальному транспорті в тестовому режимі з 1 листопада цього року.
 
Про це повідомиляє прес-служба Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА.
 
В наземному транспорті вже встановлені 1 500 комплектів обладнання для функціонування системи електронного квитка. 
 
Крім того, розпорядженням від 22 жовтня мер Києва, голова Київської міської державної адміністрації Віталій Кличко затвердив порядок функціонування автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті незалежно від форм власності.
 
Згідно з документом, перевізники мають обладнати рухомий склад міського транспорту, а також станції метрополітену, швидкісного трамвая, фунікулера, міської електрички обладнанням для функціонування системи електронного квитка.
 
Порядком передбачені такі форми носія е-квитка: 
транспортна картка, банківська картка, соціальна (пільгова картка), QR-код, учнівський та студентський квитки, гаджет із відповідним додатком. 
 
Проїзний квиток може бути разовим; на певний період на один або декілька видів транспорту з певною кількістю поїздок, без певної кількості поїздок; період користування може починатися з моменту продажу квитка або з моменту його активації; передбачений квиток з урахуванням дальності поїздки.
 

Якщо пасажир не користується е-квитком протягом року, квиток буде заблокований у системі, вартість невикористаних поїздок не повертається. Водночас пасажир може звернутися із заявою про повернення коштів із квитка, якщо він користувався ним протягом року. 

 
Коментарі (0)


16