Рус Укр
ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГКМДА заборгувала залізничникам майже 24 млн грн за міську електричку
Опитування всі опитування
ЩО ПЕРЕШКОДЖАЄ ВАМ ВЧАСНО СПЛАЧУВАТИ РАХУНКИ ЗА ПОСЛУГИ ЖКГ?
Занадто високі тарифи
Регулярне підвищення квартирної плати
Низька якість послуг або їх повна відсутність
Не дотримання виконавцями термінів з вивезення сміття
Бездіяльність ЖЕКу
Нічого, я завжди вчасно сплачую
Я не вважаю за потрібне платити за комунальні послуги


УК  NEW Роз'яснення, щодо розрахунку розміру житлової субсидії

УК  NEW Житлова субсидія: хто має право на її отримання

УК  При призначенні субсидії враховуються доходи подружжя, незалежно від їх реєстрації

УК   Категорії громадян, які втратили право на отримання субсидії

УК  П'ять основних питань та відповідей про субсидію на оплату ЖКП

 



 

 



 

КМДА заборгувала залізничникам майже 24 млн грн за міську електричку

Станом на грудень 2011 року, з початку перевезень пасажирів міською електричкою, заборгованість Київської міської адміністрації досягла 23,792 млн і зростає щомісяця на 3–4 млн грн

Місто Київ не поспішає платити Укрзалізниці за перевезення пасажирів у рамках проекту «Міська електричка» по міському залізничному кільцю Київського транспортного вузла.

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі відомства.

Як зазначається у повідомленні, станом на грудень 2011 року, з початку перевезень пасажирів маршрутами київської міської електрички, заборгованість Київської міської адміністрації досягла 23,792 млн і  зростає щомісяця на 3–4 млн грн. Зокрема, за жовтень Південно–Західна залізниця недоотримала 3,310 млн грн, за листопад – вже 4,307 млн грн.

Суми зростають пропорційно до збільшення популярності маршруту у киян та гостей міста. Щодня міською електричкою користується близько 20 тисяч пасажирів. Зокрема, в жовтні залізничники перевезли 531,3 тис., у листопаді – 803 та в грудні 823,3 тис. пасажирів. На маршруті курсує 63 поїзда: 30 – вранці та 33 – ввечері.

«Доводиться констатувати, що вже укорінялося переконання, що залізничний транспорт все стерпить. Невже мегаполіс має кошти лише на рекламу міської електрички, а на її реальне утримання – ні», – наголосив генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак. 

Ольга Гальчинська

 
Коментарі (0)